|
Helppppppp
|
View this Thread in Original format
| schizo_layd |
Hey mensen kan iemand me vertellen wat je POP3 server is van tranceaddict ?? :conf:
wil namelijk me mail laten lopen via incredi mail ...
dan moet ik dus ff de incomming en outgoing server weten !!:eyespop:
Iemand die me ff kan helpen ????:eyes: |
|
|
| DjRV |
meestal is dit iets van mail.domeinnaam.domein
of pop3.domeinnaam.domein
voor uitgaande mail mail.domeinnaam.domein
of smpt.domainnaam.domein
bv mail.tranceaddict.com / smpt.tranceaddict.com
maar er zijn hier zeer zeker heren/dames die ook daadwerkelijk ta mail gebruiken en de exacte gegevens kunnen geven
toch? :p |
|
|
| Optimus |
| ehm nee tuurlijk niet:P |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by DjRV
meestal is dit iets van mail.domeinnaam.domein
of pop3.domeinnaam.domein
voor uitgaande mail mail.domeinnaam.domein
of smpt.domainnaam.domein
toch? :p |
Nou ja, dan zou ik in ieder SMTP (ipv smpt) gebruiken, tis namelijk Simple Mail Transfer Protocol :) |
|
|
| DjRV |
| ja zegguh ik ben stoned hey,als jij stoned ga ik je toch ook niet naar de ISO lagen vragen ?:D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by DjRV
ja zegguh ik ben stoned hey,als jij stoned ga ik je toch ook niet naar de ISO lagen vragen ?:D |
Tis al goed Ruben :D
Ik was ook niet boos, misschien alleen een beetje teleurgesteld
[nerd mode]
Het is trouwens OSI, en dat heeft hier ook nog eens bizar weinig mee te maken :)
[/nerd mode] |
|
|
| DjRV |
| hahahaha tering ik draai letters vet om:D |
|
|
| total woot |
Ik heb idd t zelfde "probleem" heb n tijdje geleden ook al geprobeert t voor elkaar te krijgen. maar t wil niet echt lukken....anyone? help?
grtz
WooT |
|
|
| TranceFool |
| dit is echt chinees voor mij....:rolleyes: |
|
|
|
|