return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Helppppppp
View this Thread in Original format
schizo_layd
Hey mensen kan iemand me vertellen wat je POP3 server is van tranceaddict ?? :conf:

wil namelijk me mail laten lopen via incredi mail ...
dan moet ik dus ff de incomming en outgoing server weten !!:eyespop:

Iemand die me ff kan helpen ????:eyes:
DjRV
meestal is dit iets van mail.domeinnaam.domein
of pop3.domeinnaam.domein

voor uitgaande mail mail.domeinnaam.domein
of smpt.domainnaam.domein


bv mail.tranceaddict.com / smpt.tranceaddict.com

maar er zijn hier zeer zeker heren/dames die ook daadwerkelijk ta mail gebruiken en de exacte gegevens kunnen geven


toch? :p
Optimus
ehm nee tuurlijk niet:P
basd
quote:
Originally posted by DjRV
meestal is dit iets van mail.domeinnaam.domein
of pop3.domeinnaam.domein

voor uitgaande mail mail.domeinnaam.domein
of smpt.domainnaam.domein

toch? :p

Nou ja, dan zou ik in ieder SMTP (ipv smpt) gebruiken, tis namelijk Simple Mail Transfer Protocol :)
DjRV
ja zegguh ik ben stoned hey,als jij stoned ga ik je toch ook niet naar de ISO lagen vragen ?:D
basd
quote:
Originally posted by DjRV
ja zegguh ik ben stoned hey,als jij stoned ga ik je toch ook niet naar de ISO lagen vragen ?:D

Tis al goed Ruben :D

Ik was ook niet boos, misschien alleen een beetje teleurgesteld

[nerd mode]
Het is trouwens OSI, en dat heeft hier ook nog eens bizar weinig mee te maken :)
[/nerd mode]
DjRV
hahahaha tering ik draai letters vet om:D
total woot
Ik heb idd t zelfde "probleem" heb n tijdje geleden ook al geprobeert t voor elkaar te krijgen. maar t wil niet echt lukken....anyone? help?

grtz
WooT
TranceFool
dit is echt chinees voor mij....:rolleyes:
Blik
je kunt het hier vragen:

http://www.tranceaddict.com/forums/...p?s=&forumid=61

of natuurlijk een mail sturen naar de webmaster, Swamper
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement