return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Nybörjarskiva (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glorie
yeeee ;) Compilation by Dj Aendy :p:rolleyes:
håller me scul... ta me låtar från hardtrance me :D Drum Beats passar ju bra till uplifting...å sen tar du hmmm..vilken klassiker till hardtrance? säg scul!
ShyTrance
JAG VET!
ladda ner scooter senaste album o bränn den till dem :p hehe

nämen, tycker oxo att d ska va blandad trance...
nåra bra låtar är:
Dj Tiësto - Urban Train (Cosmic Gate remix)
Dave Joy - First Impression (S.H.O.K.K. remix)

vissa av mina kompisar som inte brukar lyssna på trance gillar dessa
william orbit - barbers adagio for strings (ferry corsten remix)
fire & ice - souvenirs de chine
rollerball - albinoni och
firewall - touched...
Glorie
Shytrance, ye Barbers Adagio e en klassiker :)

kom på en till!

PVD - Another way
ScuL
en av de här skulle också verka bra:

(happy och uplifting :))
voodoo & serano - overload
cosmic gate - the wave
driftwood - freeloader
svenson & gielen - twisted
signum - second wave
G&M project - feeling the sunrise
dumonde vs lange - memory
dumonde - never look back (tiësto remix)
dj energy - excelsis

hardtrance:
dumonde - god music (cosmic gate remix)
Spacefrog ft The Grim Reaper - Follow me 2002 (Derb remix)
lr Kai Tracid - Trance 'n Acid (Derb remix)
Yves de Ruyter - Back to Earth (Rave mix)
Yoda - Definately (Dj Scot Project remix)


jag erbjuder mig om du vill ha mixat ihopp dem alla :)
Nyx
jag kom ihåg när jag introducerade trancemusik för några polare för några år sen..då fastnade de framför allt för de kommersiella låtarna..några av låtarna de gillade/gillar:

Beam vs Cyrus - Thunder In Paradise (fortfarande en gammal favorit)
DJ Quicksilver - Bellissima
Il Caesar - Silencio (min antitrance syrra diggar denna)
K90 - Red Snapper (den hade vi på repeat ett bra tag)
Lightforce - Take your time
Mythos 'n DJ Cosmo - Send Me an Angel
New Order - Confusion
Nunca - Voodoo
Praga Khan - Injected With A Poison
U96 - Das Boot
Warp Brothers vs Aquaqen - Phatt Bass (populär innan nrj spelade sönder den)
Zombie Nation - Kernkraft 400
ShyTrance
jag kom på en till som kan va bra
en klassiker :)

Cygnus-X - The Orange Theme (Moonman's orange juice mix) :D väldigt bra låt :)

voodoo & serano - blood is pumping en låt som nästan alla "non-trancers" gillar...
Glorie
quote:
Originally posted by ScuL
svenson & gielen - twisted
dumonde vs lange - memory

Hur kan man glömma dem???? Sjääälvklart...Bra scul! :D

quote:
Originally posted by Nyx
Il Caesar - Silencio (min antitrance syrra diggar denna)

:stongue:
ja har en antitrance-brorsa :p

quote:
K90 - Red Snapper (den hade vi på repeat ett bra tag)
New Order - Confusion
Nunca - Voodoo
Praga Khan - Injected With A Poison

shajt, ja har inte ens hört de dära...!!!:eek:

Men nu tror ja Dj Aendy har mycke kött på benen.. ryms ju inte så mycke på en skiva ;)
reveal
new order - confusion är väl blade-temat? det måste du väl ha hört isf?
reveal
bra låtar till skivan

Liquid Child - Diving Faces [Tom Wax & Jan Jacarta Remix]
CosmicMan - I Love You [Vocal Mix v 1.4]
Glorie
joo :rolleyes: ja hade visst hört Confusion.. :p

men inte Liquid Child dock!

dj_hysterix
Dom senaste dumonde låtarna brukar alltid gå hem bland nybörjartrancers :)
zamson
en låt som jag spelade på varje spelning och som gick hem lika hårt varje gång...

Southside Spinners - Luvstruck
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement