|
אתם חייבים לראות!!!
|
View this Thread in Original format
| ADiSH |
אני קצת מרחם עליו..
:haha: :haha: :tongue2 |
|
|
| Narcotic Mind |
כן גם אני
אבל זה כל כך מצחיק! |
|
|
| cluBBer |
| :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| NyKoN |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קטלני
איך הוא מסביר איזה שעה כמה זה מיוחד ויחודי בכל העולם
ואז זה נשבר
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני כל הזמן רואה את זה שוב ושוב ונקרע מצחוק כל פעם מחדש |
|
|
| Sniper |
| כרגיל זה הדברים האלה לא ניפתחים לי במדיה פלייר |
|
|
| nesher |
| מה מצחיק פה עוד שניה בכיתי |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה מצחיק זה שהזקן אומר
ohh ing
חחחחחחחחח
נקרעתי.....
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| AnthemFreak |
יאללה זה ענקקק..
ראיתי את זה איזה 10 פעמים ברציפות וצחקתי כל פעם..
:haha: |
|
|
| Triple-z |
חחח
מה זה הדבר השחור הזה בכלל? |
|
|
| itamarsan |
חחחחחחחחחחחחח ענק ענק!!!!!!!!!!
איזה צחוקים עם הזקן הזה אחושילינג:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| BlueHawk |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איך הוא בא להגיד
""
ואז הוא נזכר שהוא בטלויזיה |
|
|
|
|