return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Voor de Newbies - Part IV (pg. 2)
View this Thread in Original format
Jappio
quote:
Originally posted by Three 'O Three
ik zie hier weer een taak weggelegd voor de Mods!

Leer deze mensen eens hun normen en waarden kennen zoals deze op dit forum worden geinterpreteerd als zodanig zijnde geaccepteerd.
Er moet natuurlijk wel een informatieve sterekking uitgaan van deze zinloze posts die mensen zonder schaamte hier durven te deponeren. geen stijl jongens! integenstelling tot wat ik van jullie rakkers had verwacht (duz het tegenovergestelde) en anders toch wel/niet doorhalen wat niet/wel van toepassing is op deze totaal zinsloze/ onwijs boeiende posts. oja en als we dan toch goed op dreef zijn doen we deze er ook lekker bij: Vennegoor/Hesselink en hier gelden weer dezelfde criteria en uitgangspunten zoals opgenomen in het grote lichtbruine/groene? boek. Ja zuig daar maar een driehoekje af!

T&D


lol dit is dus het resultaat van die enge drugs die op elke hoek van de straat beschikbaar zijn
tijs08
quote:
Originally posted by Jappio
lol dit is dus het resultaat van die enge drugs die op elke hoek van de straat beschikbaar zijn


pas jij maar op wappio, ik zou zeggen keep your eyes open baby! en nooit gehoord van binnen/buiten pretjes of totale meligheid door groot gebrek aan slaap?

[edit]
DIT is daarentegen WEL een voorbeeld Jasper! lees dit nog maar eens goed door mannetje.
[/edit]
DJ_Massive
quote:
Originally posted by tijs08
pas jij maar op wappio, ik zou zeggen keep your eyes open baby! en nooit gehoord van binnen/buiten pretjes of totale meligheid door groot gebrek aan slaap?

[edit]
DIT is daarentegen WEL een voorbeeld Jasper! lees dit nog maar eens goed door mannetje.
[/edit]


haha hebben jullie die thread speciaal opgezocht :p
DJ_Massive
oja..

wie: Massief
hoe: met mn hand in me broek
waarom: omdat die geile remy-d hier zit
waar: op de burostoel
wat: 17 (geestelijk 12) jarige eeuwige newbie
Nillion
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Leer deze mensen eens hun normen en waarden kennen zoals deze op dit forum worden geinterpreteerd als zodanig zijnde geaccepteerd.
Er moet natuurlijk wel een informatieve sterekking uitgaan van deze zinloze posts die mensen zonder schaamte hier durven te deponeren. geen stijl jongens! integenstelling tot wat ik van jullie rakkers had verwacht (duz het tegenovergestelde) en anders toch wel/niet doorhalen wat niet/wel van toepassing is op deze totaal zinsloze/ onwijs boeiende posts. oja en als we dan toch goed op dreef zijn doen we deze er ook lekker bij: Vennegoor/Hesselink en hier gelden weer dezelfde criteria en uitgangspunten zoals opgenomen in het grote lichtbruine/groene? boek. Ja zuig daar maar een driehoekje af!

T&D

en nu nog een keer, maar dan in een taal die ook minderontwikkelde mensen kunnen begrijpen.
Remy D
quote:
Originally posted by DJ_Massive
oja..

wie: Massief
hoe: met mn hand in me broek
waarom: omdat die geile remy-d hier zit
waar: op de burostoel
wat: 17 (geestelijk 12) jarige eeuwige newbie

Een kankergeil welkom!!! ;)
tijs08
quote:
Originally posted by Nillion
en nu nog een keer, maar dan in een taal die ook minderontwikkelde mensen kunnen begrijpen.


sorry geen tijd voor en ook geen zin in!
Duke2003
je bent wel n beetje lui vandaag hoor
Remy D
quote:
Originally posted by Duke2003
je bent wel n beetje lui vandaag hoor

Wat zou jij zijn als je de hele nacht 4 lullen heb moeten bewerken...
Jappio
quote:
Originally posted by tijs08
pas jij maar op wappio, ik zou zeggen keep your eyes open baby! en nooit gehoord van binnen/buiten pretjes of totale meligheid door groot gebrek aan slaap?

[edit]
DIT is daarentegen WEL een voorbeeld Jasper! lees dit nog maar eens goed door mannetje.
[/edit]


lol ik had HIER al het gevoel dat ik je met moeite kon volgen :) Waarschijnlijk was dat dan ook HIER weer een gevolg van. Het blijkt dus wederom maar weer dat jouw theoriën (HIER te vinden) een creatie zijn van een samenloop van verscheidene omstandigheden en dat dit geheel gemengt met drugs (HIER te vinden) onverwachte neveneffecten met zich meebrengt :)




lekker geslapen?? :D

!_PeTrUs_!
Verrassend allemaal weer :rolleyes:


On topic houden aub!
Partyhardy!
whehehe! :p :) Schitterend Jappio! :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement