return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
חברה מה קורה עם ההאב??
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
אני חייב עזרה ההאב כבר יומיים לא מתחבר לי בכלל....
מישהו יודע אם יש איזה בעיה או משהו כזה..?

אני זוכר שכשהגעתי מהצבא השבוע היתה לי הודעה כשהפעלתי את ההאב ששינו לו את הסרבר נראה לי ועכשיו הוא יותר מהיר...
זה קשור לזה..?
nimrod levi
האיי פי הקודם לא יעבוד לך.
גם אני לא הצלחתי להתחבר
אבל יש איפשהו פה בפורומים ט'רד על ההאב
לך לשם
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by nimrod levi
האיי פי הקודם לא יעבוד לך.
גם אני לא הצלחתי להתחבר
אבל יש איפשהו פה בפורומים ט'רד על ההאב
לך לשם


לא יודע אחי לי זה מתחבר כמו גדול

-
*** Connecting to emc.mine.nu...
*** Connected
This hub is running version 1.0.25 of the NeoModus Direct Connect Hub Software.
Your name is registered, please supply the password.
Logged in.
Private message from Hub: WELCOME
Welcome to the Electronic Music Community (EMC)
Supporting the following online communities:
- trancEaddict.com @ http://www.tranceaddict.com

TERMS OF USE
Last updated September 29, 2002
-

נסה להתחבר דרך הכתובת הזאת, מקווה שעזרתי
nimrod levi
תנסה לשנות את האדרס
emc.acrobizz.com
זה עובד לי:)
KosmiK-G8
תודה אחים שלי אני מחובר...
:)
טוב שיש על מי לסמוך פה...

כוס אמק אני בפיגור של 30 עמודים....
אני בעמוד 350 בטרד המלצות רק....
אוףףף
MASTERsplinter
אמממ..
איך מגיעים לרגע נכסף זה?
Flotser
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
תודה אחים שלי אני מחובר...
:)
טוב שיש על מי לסמוך פה...

כוס אמק אני בפיגור של 30 עמודים....
אני בעמוד 350 בטרד המלצות רק....
אוףףף


חחחחחחחחחח
בהצלחה ! :wtf:

גם אני קצת בפיגור, יש לי שבוע מאעפן עכשיו,
אבל שבוע הבא אני הולך למלות את החסר
והכי זין שגם ככה אין לי מקום על ההארדיק
:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
והכי זין שגם ככה אין לי מקום על ההארדיק
:)


בעעעעע כל הזין!!!
גם לי זה ככה אבא לוחץ שאני יעיף כמה ג'יגות של שירים מהמחשב...
-CosmicFire-
אפשר לשאול על מה אתם מדברים?
DjChook
מכיר את התוכנה
Direct connect ? / DC++ ?

MASTERsplinter
למי צריך לרדת בשביל גישה?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
למי צריך לרדת בשביל גישה?


מעניין שהזכרת את זה...
בעקרון לי... אבל אני גם מקבל מזומן, צ'קים ואשראי

סתם..........
אני מקבל רק מזומן... ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement