|
Road Trip (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| GLoBaL-MUZiK |
יפה יפה יובל, אבל למה רק פעם אחת לעשות את זה?? שיתחילו לעשות אצלנו רישיון על זה אנחנו הולכים לחיות, ורק על זה
אמממממממממממממ החופש שלי היה בין הגרועים שיכולים להיות לבן אדם, להיות חולה בשפעת מזדיינת כל החופש זה דיכאוןןןןןןןןןןןןןןןן
תודה לעל שיש נרגילה, ויש להציק לדרורי
קיצר שמייח שנהנת ותעשה את זה עוד......דרורי התשכרתם בכפר יונה?? |
|
|
| Sniper |
החופש שלי "הסתיים" בהרצליה אתמול היום סתם יוצאים לאכול משו
וכמעט כל יום עבודה בערב יוצאים בעיקר להרצליה וזהו |
|
|
| MASTERsplinter |
אחחח..
עכשיו סיימתי אותו כמו שצריך
עם משחק סנוקר טוב עם החברה ומציצה..
פשוט טוב.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
חחחחח תראו מי שמדבר אתה גדול ממני בכמה חצי שנה שנה??? |
אני מדבר על יובל וקובי גאון.... :rolleyes:
(עכשיו קבלו איך שניהם קופצים)
תאמינו לי...
מאסטר ספלינטר יצא הכי גבר פה ;) |
|
|
| Tarantula |
| יאללה בא לי רווד טריפ...:( |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
דרורי התשכרתם בכפר יונה?? |
לא היינו די הרבהה שם, סתם שתינו לכיף... כמה אפטר שוקים , יאגר מייסטר שמאוד אהבתי ואיזה רד לייבל אחד. |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני מדבר על יובל וקובי גאון.... :rolleyes:
(עכשיו קבלו איך שניהם קופצים)
תאמינו לי...
מאסטר ספלינטר יצא הכי גבר פה ;) |
תודה רבה אח שלי.. |
|
|
| coby |
חחח יאאלה איזה צחוקים הלכו שם ... בזבזתי איזה 100 שקל כוסעמק !!!#$%
חח יובל קרעתה אותי : "כמו בולבול לרותי " חחחחחחחחחחחחחחחחחח
:haha: :haha: :haha: :haha:
סטלן |
|
|
| luckystrike |
יובל יא חי בסרטים :)
שמח שנהנית ...
שגיא - יש לי להגיד לך רק דבר אחד - אני אפס !!!
היום - חמישי - ראיתי את ההוא שוב פעם ואחרי איזה שעה
ככה שאנחנו באיזה טקס צבאי משעמם נזכרתי בטראק שלך ואני כזה
כוס אמק שכחתי את זה שוב פעם !!!!
אני אפפפפפפפפס !!!
אחי אני יפצה אותך אני מקווה לראות אותו כמה שיותר מהר
ולהביא לו את זה כבר ...
תאמין לי אני פשוט כמו סבא - לא זוכר לא שומע ולא רואה
:(
נו טוב לפחות אני נראה טוב גם זה משהוא
...
בההההה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
תאמין לי אני פשוט כמו סבא - לא זוכר לא שומע ולא רואה
:(
נו טוב לפחות אני נראה טוב גם זה משהוא
...
בההההה |
סבא מורן...
כמה שערות אפורות כבר ספרת?
זה נחשב למאוד סקסי בימינו... :rolleyes: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
סבא מורן...
כמה שערות אפורות כבר ספרת?
זה נחשב למאוד סקסי בימינו... :rolleyes: |
נו כמה פעמים אותה בדיחה ?
כאילו גיוון דאאאה ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
נו כמה פעמים אותה בדיחה ?
כאילו גיוון דאאאה ? |
בטח בגלל שאתה זקן כל כך אתה לא רואה כלום ומתחיל עם שקים של תפוחי אדמה.....
(חידשתי לא? :) ) |
|
|
|
|