return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Road Trip (pg. 2)
View this Thread in Original format
GLoBaL-MUZiK
יפה יפה יובל, אבל למה רק פעם אחת לעשות את זה?? שיתחילו לעשות אצלנו רישיון על זה אנחנו הולכים לחיות, ורק על זה

אמממממממממממממ החופש שלי היה בין הגרועים שיכולים להיות לבן אדם, להיות חולה בשפעת מזדיינת כל החופש זה דיכאוןןןןןןןןןןןןןןןן

תודה לעל שיש נרגילה, ויש להציק לדרורי
קיצר שמייח שנהנת ותעשה את זה עוד......דרורי התשכרתם בכפר יונה??
Sniper
החופש שלי "הסתיים" בהרצליה אתמול היום סתם יוצאים לאכול משו
וכמעט כל יום עבודה בערב יוצאים בעיקר להרצליה וזהו
MASTERsplinter
אחחח..
עכשיו סיימתי אותו כמו שצריך
עם משחק סנוקר טוב עם החברה ומציצה..
פשוט טוב..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Vortex_SA
חחחחח תראו מי שמדבר אתה גדול ממני בכמה חצי שנה שנה???


אני מדבר על יובל וקובי גאון.... :rolleyes:
(עכשיו קבלו איך שניהם קופצים)

תאמינו לי...
מאסטר ספלינטר יצא הכי גבר פה ;)
Tarantula
יאללה בא לי רווד טריפ...:(
oDrori
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
דרורי התשכרתם בכפר יונה??

לא היינו די הרבהה שם, סתם שתינו לכיף... כמה אפטר שוקים , יאגר מייסטר שמאוד אהבתי ואיזה רד לייבל אחד.
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני מדבר על יובל וקובי גאון.... :rolleyes:
(עכשיו קבלו איך שניהם קופצים)

תאמינו לי...
מאסטר ספלינטר יצא הכי גבר פה ;)



תודה רבה אח שלי..
coby
חחח יאאלה איזה צחוקים הלכו שם ... בזבזתי איזה 100 שקל כוסעמק !!!#$%

חח יובל קרעתה אותי : "כמו בולבול לרותי " חחחחחחחחחחחחחחחחחח
:haha: :haha: :haha: :haha:

סטלן
luckystrike
יובל יא חי בסרטים :)

שמח שנהנית ...

שגיא - יש לי להגיד לך רק דבר אחד - אני אפס !!!
היום - חמישי - ראיתי את ההוא שוב פעם ואחרי איזה שעה
ככה שאנחנו באיזה טקס צבאי משעמם נזכרתי בטראק שלך ואני כזה
כוס אמק שכחתי את זה שוב פעם !!!!
אני אפפפפפפפפס !!!
אחי אני יפצה אותך אני מקווה לראות אותו כמה שיותר מהר
ולהביא לו את זה כבר ...

תאמין לי אני פשוט כמו סבא - לא זוכר לא שומע ולא רואה
:(

נו טוב לפחות אני נראה טוב גם זה משהוא
...
בההההה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
תאמין לי אני פשוט כמו סבא - לא זוכר לא שומע ולא רואה
:(

נו טוב לפחות אני נראה טוב גם זה משהוא
...
בההההה


סבא מורן...
כמה שערות אפורות כבר ספרת?
זה נחשב למאוד סקסי בימינו... :rolleyes:

luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
סבא מורן...
כמה שערות אפורות כבר ספרת?
זה נחשב למאוד סקסי בימינו... :rolleyes:

נו כמה פעמים אותה בדיחה ?

כאילו גיוון דאאאה ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
נו כמה פעמים אותה בדיחה ?

כאילו גיוון דאאאה ?


בטח בגלל שאתה זקן כל כך אתה לא רואה כלום ומתחיל עם שקים של תפוחי אדמה.....
(חידשתי לא? :) )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement