return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Batevierenrace
View this Thread in Original format
DjSuez
Wie van de mensen hier heeft dit weekend meegedaan aan de batavierenrace? Ik was erbij...7,9km hardlopen zonder ooit getraind te hebben...pff, valt zwaar, maar t feestje gisteravond is dan toch wel weer mooi..en goedkoop want als je helemaal naar de klote bent ben je ook zo zat natuurlijk...:eyespop: :crazy: :toothless

kom maar met de verhalen!

Greetz
MaGiK54
Wtf is de batavierenrace ?? Verklaar u nader :)
-TAIS-
quote:
Originally posted by MaGiK54
Wtf is de batavierenrace ?? Verklaar u nader :)

Een of andere studentenhardloopwedstrijd waarbij ze van Nijmegen naar Enschede (of andersom?) moeten lopen in teams.
SnuggLe
LOL! Had dat ff gezegd :)
Heb afgelopen 2 jaren meegelopen, dit jaar alleen gefeest. Ik woon op de campus, dus 2 meter van dat feest af. Al die tentjes van de duizenden deelnemers staan midden voor mijn deur! :)

Het feest was echt top, kom net mijn nest uitrollen. Ben echt tyfusbrak. Vet aller aller laatste feest voordat ik ga verhuizen!

Greetz,
SnuggLe
DjSuez
nog ff voor de duidelijkheid:
de batavierenrace is inderdaad een estafetteloop van nijmegen naar enschede over 178 km, die is verdeeld in 25 etappes, varierend van 3,5 tot 12,4 km, met manne en vrouwenafstanden (drie keer raden wie de lange afstanden moeten lopen...:rolleyes: :D ) Het begint om 12 uur snachts op vrijdag, en gaat dan door tot ongeveer 6 uur zaterdagmiddag/avond. er zitten drie herstarts in om van ploeg te wisselen, en om de verschillen in binnenkomst een btje te nivelleren.
en als je dan klaar bent ga je bier drinken, zat worden, en slaaaapen!

(en dat is leuk!:p :D :D )

quote:
Heb afgelopen 2 jaren meegelopen, dit jaar alleen gefeest. Ik woon op de campus, dus 2 meter van dat feest af. Al die tentjes van de duizenden deelnemers staan midden voor mijn deur!

Het feest was echt top, kom net mijn nest uitrollen. Ben echt tyfusbrak. Vet aller aller laatste feest voordat ik ga verhuizen!

ik heb in de sporthal geslapen; om 1 voor vier zaterdgaochtend gaat de intercom aan op volle sterkte: "het is 1 voor vier, over 1 minuut wordt iedereen gewekt" iedereen al wakker, wel goeie sfeer!
maar ben je klaar met de studie dan dat je gaat verhuizen? of ga je in een huis in de stad wonen ofzo?
SnuggLe
quote:
Originally posted by DjSuez

ik heb in de sporthal geslapen; om 1 voor vier zaterdgaochtend gaat de intercom aan op volle sterkte: "het is 1 voor vier, over 1 minuut wordt iedereen gewekt" iedereen al wakker, wel goeie sfeer!
maar ben je klaar met de studie dan dat je gaat verhuizen? of ga je in een huis in de stad wonen ofzo?

Afstuderen in Den Haag.
Ben alleen vandaag nog ff online, en donderdag maybe een minuutje, maar dan gaat de stekker hier eruit, en geen internet meer.
raoel
[off topic]
Vroeger, toen de batavieren nog met zun 5-en waren waren
:o

Sorry, ik kon het niet laten
/me = n3rt
[/off topic]
basd
Was erg gezellig :)

Heb zelf de laatste afstand gelopen, best gaaf om dan de sintelbaan op te komen lopen, met honderden toeschouwers..

Alleen beetje jammer van de regen, zeker voor al die mensen die in tentjes moesten slapen.. Gelukkig had ik een vast dak boven mijn hoofd..
Stivvekk
Ik heb ook de 7,9 gelopen, was wel erg vet die race. Had er 42.59 over gedaan, anderhalve minuut wandelen inbegrepen (water viel verkeerd zeg maar). Had er verder ook nooit op getrained (ben meer een sprinter) maar ben wel van plan het volgend jaar wat sneller te doen.

Verdere inf: Team 34 Rommeldam & Co, 224ste op mn etappe, brakke benen, matig gefeest (kutmuziek), schade aan ons busje 450 euro (= eigen risico, iemand had bij het afslaan de lengte van het busje onderschat :mad: )

maar al met al wel een van de betere weekenden
:D
DjSuez
haha, ik had ook echt geen hol getraind, en ik ehb idd ook nog een sprintconditie.. ik was ook nog op me bek gegaan met fietsen de week ervoor, dus ik ben mank lopend over de finish gegaan in 47:10, 258e van de etappe...:(

ik liep voor Biologica, 125e zijn we geworden op t totaal, wat we met 3 geblesseerde goeie renners toch nog wel knap vonden, en ook voor veel van de andere studieverenigingen die meededen, dus daar waren we wel blij mee:)

Miss Proximus
Mijn zus heeft ook meegelopen..mijn held :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement