|
רוצים להראות תמונות בפורום?
|
View this Thread in Original format
| DJentlman |
OK ,בגלל שראיתי הרבה שהסתבכו בלשים תמונות במקום (עם לינקים ממקומות שונים כמו טריפוד וכו אז הנה אחלה אתר שאפשר לשים בו תמונות ולהשתמש ב "IMG" ממנו בליבעיה:
http://www.frailart.net |
|
|
| TTman |
| וואלה אחי, שיחקת אותה... |
|
|
| DjChook |
אני חושב שהשרת של אהל שם יותר שווה
(ד"א בקרוב אני אכין שם יוזר בשביל שכולכם תוכלו ישר להעלות לשם ולא דרכי)
ואז גם יתחיל עידן חדש של
FXP
MUHAHAHA |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני חושב שהשרת של אהל שם יותר שווה
(ד"א בקרוב אני אכין שם יוזר בשביל שכולכם תוכלו ישר להעלות לשם ולא דרכי)
ואז גם יתחיל עידן חדש של
FXP
MUHAHAHA |
:wtf:
ואלה שווה גבר |
|
|
|
|