|
התמכרתי
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אמא הביאה לי את זה מחול חחח
היא הביאה צהוב ואדום
אז הבאתי לאורן את הצהוב :)
 |
|
|
| Flotser |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: |
|
|
| -CosmicFire- |
| לאחותי היה פוצצתי לה:disbelief :disbelief |
|
|
| DjChook |
מה יש בפנים ?
סבון ?! |
|
|
| TinkerbeL |
בעעע
לאחותי הקטנה יש אחד כזה
והוא עומד להתפוצץ!!!
בפנים יש נוזל מגעיל כזה דומה לסבון עם נצנצים |
|
|
| KrazyDJs |
לחברה שלי לשעבר היה אחד כזה...
אני זוכר שזה התפוצץ לה בזמן שהיא ישנה
ממכר...תזהרו מחיקויים |
|
|
| oDrori |
| I luv this game ;) |
|
|
| arik |
| אוי נו באמת!!!:rolleyes: |
|
|
| NyKoN |
אוי זה קטלני
יש לי אחד כזה (יותר של אחותי משלי) ויש בפנים שמפו כזה
משהו בסט |
|
|
| Narcotic Mind |
| מישהו מוכן להסביר לי מה זה לעזעזל ? |
|
|
|
|