return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Live Set DJ Tiesto At Radio 538 (pg. 2)
View this Thread in Original format
HiGH_NrG
Tnx dude!:D

Bij mij gaat 't ook wel lekker met 75kb/sec
DJ_Siesta
thxn hij werkt nu wel.
p.s hoe heb je die set opgenomen en met welk programma heb je hem naar .mp3 geconferteerd?

GERRIT!!
WTB
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
thxn hij werkt nu wel.
p.s hoe heb je die set opgenomen en met welk programma heb je hem naar .mp3 geconferteerd?

GERRIT!!


Ik heb de set zelf ook opgenomen dus ik kan je mijn manier vertellen.
Sluit de line-out van je stereo aan op je line-in van je computer (achterop je geluidskaart). Download Cool Edit 2000 + crack + mp3 plugin. Gebruik in Cool Edit timed record, dan kun je instellen van hoe laat tot hoe laat je wilt dat het programma muziek opneemt. Klik op OK, en het programma begint op de ingestelde tijd met opnemen. Als je de mp3 plugin voor Cool Edit 2000 hebt kun je het opgenomen stuk muziek meteen opslaan als mp3 bestand (duurt wel lang trouwens). Als je het niet begrepen hebt mag je gerust om betere uitleg vragen.

Groeten,
WTB.
Akira
thnx man ik haal nu ook 100 KB echt MASTER HOOR
Remy D
De set heeft veel weg van Judge Jules @ Qontact. Wel een vette set weer van Tijs.
Mr-Burns
quote:
Originally posted by WTB


Ik heb de set zelf ook opgenomen dus ik kan je mijn manier vertellen.
Sluit de line-out van je stereo aan op je line-in van je computer (achterop je geluidskaart). Download Cool Edit 2000 + crack + mp3 plugin. Gebruik in Cool Edit timed record, dan kun je instellen van hoe laat tot hoe laat je wilt dat het programma muziek opneemt. Klik op OK, en het programma begint op de ingestelde tijd met opnemen. Als je de mp3 plugin voor Cool Edit 2000 hebt kun je het opgenomen stuk muziek meteen opslaan als mp3 bestand (duurt wel lang trouwens). Als je het niet begrepen hebt mag je gerust om betere uitleg vragen.

Groeten,
WTB.


En dit is hoe ik het heb gedaan:

Koptelefoon uitgang van versterker aangesloten op line ingang van de pc. Dan met Acid Pro opnemen. Mijn opgenomen wave van 3 uur was 2 gig. Met het afkappen en omzetten van de wave naar mp3 had Acid wat moeite, maar met Sound Forge wou het wel. De foute stukken er af halen (duurt erg lang) en dan saven als mp3 (192 kbits), file is ongeveer 150 mb. Met mp3 splitter in 2 stukken van +/- 75 mb hakken.
En dan uploaden :)

Ik wou eerst de uitgang van de radio gebruiken, maar bij deze valt de geluidssterkte niet te regelen met als gevolg dat het geluid te hard wordt opgenomen waardoor het vervormd.

Voor de eerste keer toch netjes gedaan d8 ik :)
Rudy
Thanx gast! Heel mooi man! Wanneer heb je part 2 ready?

Echt super chill dit!
DJ_Siesta
ik snap het zo'n beetje wel, alleeen die mp3 plugin waar kan ik die halen
Mr-Burns
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
ik snap het zo'n beetje wel, alleeen die mp3 plugin waar kan ik die halen

Die mp3 plugin installeert ie bij mee automatisch bij de installatie van een van de twee programmas
DJ_Siesta
oke thnx

Dj Lex
Geweldig hey. en part 2 staat al in die andere thread voor dde mensen die dat niet gezien hebben. Ik haal ze beide met 90 kb/s naar binnen.
Akira
ikke lekker 100 :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement