|
שווה??
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
אז ככה
יש אתר מסיבות חדש
http://www.vipic.co.il
יש מצב שאני יהיה צלם של האתר..
מה שמקנה לי כניסה חינם לכל מסיבה..
שווה? |
|
|
| Sniper |
ממממ שמע אחי תאמת שאני צריך להחזיר מייל ל
www.exit.co.il
וזה ללא ספק שווה אחי כאילו אני לא יודע איך זה שם
אבל בלילה אני יודע שאתה מקבל כניסה חינם + 2 חברים או 1 שתיה חופשית כל הערב
ואתה צריך לצלם זהו זה דיי כיףף:]
אם תאוהב את זה למרות שיש כאלה קרצים שבאים אלייך תביא תמונה בלה בלה בלה |
|
|
| DJentlman |
מדליקקקקקקקקק חבר'ה,
נראה לי שצלם זה כיף גם נהנים וגם חינם
SNIPER איך אתה מסדר באקסיט? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJentlman
מדליקקקקקקקקק חבר'ה,
נראה לי שצלם זה כיף גם נהנים וגם חינם
SNIPER איך אתה מסדר באקסיט? |
אתה יכול לפנות לאקזיט...
ולהגיד להם שאתה רוצה לצלם בשבילם... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה יכול לפנות לאקזיט...
ולהגיד להם שאתה רוצה לצלם בשבילם... |
סלמטק ואז הם שולחים לך כאילו שאלון ראשוני כזה ליראות אם אתה מתאים אבל הבעיה היא שהם דורשים כרטיס זיכרון מעל 64 מגה בעיקרון אני הזמנתי 120 מגה אז שמחר אני מקווה שאני יקבל אותו אני יחזור אליהם ויראה מה ניסגר שם:]
בעיקרון אני מעדיף לצלם בלילה חבר שלי אמר שיש סיכוי קטן שהוא יכול לסדר לי אבל עד שהוא זז לוקח לו שנים אז אני בינתיים מברר בכל מיני מקומות |
|
|
| DJentlman |
ואאלה? מגניב,
יש לי 256 אז זה לא אמור להיות בעיה
ואחלה מצלמה ......
CANON S45 |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DJentlman
ואאלה? מגניב,
יש לי 256 אז זה לא אמור להיות בעיה
ואחלה מצלמה ......
CANON S45 |
סבבה אח שלי כנס ל
www.exit.co.il
ושלח להם מייל |
|
|
| warpedd_ |
חשבתי על ללכת להיות צלם
הבעיה זה לסחוב מצלמה של 2000 שקל
לדיסקוטק |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by warpedd_
חשבתי על ללכת להיות צלם
הבעיה זה לסחוב מצלמה של 2000 שקל
לדיסקוטק |
צודק אחי אם יקרה משו למצלמה שלי אני ימות
היא עלתה לי איזה 3500 שקל וממש לא מתאים לי שיקרה לה משו |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Sniper
צודק אחי אם יקרה משו למצלמה שלי אני ימות
היא עלתה לי איזה 3500 שקל וממש לא מתאים לי שיקרה לה משו |
כנ"ל...
אבל בכללי זה אחלה עבודה!
אתה נכנס חינם למסיבות והתפקיד שלך זה לצלם כוסיות
מה רע?! |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
כנ"ל...
אבל בכללי זה אחלה עבודה!
אתה נכנס חינם למסיבות והתפקיד שלך זה לצלם כוסיות
מה רע?! |
נכון מאוד:]
אבל בדוגרי יש לי כמה חברים צלמים ולא תמיד הם נהנים מהמסיבה |
|
|
| oDrori |
אם תהנה להסתובב ולצלם, סבבה אחי...
Gil, I say "Go For It"
שלא לדבר על זה שבחלק מהמסיבות תוכל לצלםפ מהעמדה
;) |
|
|
|
|