return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
שווה??
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
אז ככה
יש אתר מסיבות חדש

http://www.vipic.co.il

יש מצב שאני יהיה צלם של האתר..
מה שמקנה לי כניסה חינם לכל מסיבה..


שווה?
Sniper
ממממ שמע אחי תאמת שאני צריך להחזיר מייל ל
www.exit.co.il
וזה ללא ספק שווה אחי כאילו אני לא יודע איך זה שם
אבל בלילה אני יודע שאתה מקבל כניסה חינם + 2 חברים או 1 שתיה חופשית כל הערב

ואתה צריך לצלם זהו זה דיי כיףף:]
אם תאוהב את זה למרות שיש כאלה קרצים שבאים אלייך תביא תמונה בלה בלה בלה
DJentlman
מדליקקקקקקקקק חבר'ה,
נראה לי שצלם זה כיף גם נהנים וגם חינם

SNIPER איך אתה מסדר באקסיט?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJentlman
מדליקקקקקקקקק חבר'ה,
נראה לי שצלם זה כיף גם נהנים וגם חינם

SNIPER איך אתה מסדר באקסיט?


אתה יכול לפנות לאקזיט...
ולהגיד להם שאתה רוצה לצלם בשבילם...
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אתה יכול לפנות לאקזיט...
ולהגיד להם שאתה רוצה לצלם בשבילם...


סלמטק ואז הם שולחים לך כאילו שאלון ראשוני כזה ליראות אם אתה מתאים אבל הבעיה היא שהם דורשים כרטיס זיכרון מעל 64 מגה בעיקרון אני הזמנתי 120 מגה אז שמחר אני מקווה שאני יקבל אותו אני יחזור אליהם ויראה מה ניסגר שם:]

בעיקרון אני מעדיף לצלם בלילה חבר שלי אמר שיש סיכוי קטן שהוא יכול לסדר לי אבל עד שהוא זז לוקח לו שנים אז אני בינתיים מברר בכל מיני מקומות
DJentlman
ואאלה? מגניב,
יש לי 256 אז זה לא אמור להיות בעיה

ואחלה מצלמה ......
CANON S45
Sniper
quote:
Originally posted by DJentlman
ואאלה? מגניב,
יש לי 256 אז זה לא אמור להיות בעיה

ואחלה מצלמה ......
CANON S45


סבבה אח שלי כנס ל
www.exit.co.il
ושלח להם מייל
warpedd_
חשבתי על ללכת להיות צלם

הבעיה זה לסחוב מצלמה של 2000 שקל
לדיסקוטק
Sniper
quote:
Originally posted by warpedd_
חשבתי על ללכת להיות צלם

הבעיה זה לסחוב מצלמה של 2000 שקל
לדיסקוטק


צודק אחי אם יקרה משו למצלמה שלי אני ימות
היא עלתה לי איזה 3500 שקל וממש לא מתאים לי שיקרה לה משו
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Sniper
צודק אחי אם יקרה משו למצלמה שלי אני ימות
היא עלתה לי איזה 3500 שקל וממש לא מתאים לי שיקרה לה משו


כנ"ל...

אבל בכללי זה אחלה עבודה!
אתה נכנס חינם למסיבות והתפקיד שלך זה לצלם כוסיות
מה רע?!

Sniper
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
כנ"ל...

אבל בכללי זה אחלה עבודה!
אתה נכנס חינם למסיבות והתפקיד שלך זה לצלם כוסיות
מה רע?!


נכון מאוד:]
אבל בדוגרי יש לי כמה חברים צלמים ולא תמיד הם נהנים מהמסיבה
oDrori
אם תהנה להסתובב ולצלם, סבבה אחי...

Gil, I say "Go For It"
שלא לדבר על זה שבחלק מהמסיבות תוכל לצלםפ מהעמדה
;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement