|
Qlimax roelde zwaar de pannen uit!!!
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
OMG wat was dat weer zwaar stampen!!
Mauro Picotto had mijn avond weer helemaal TOP gemaakt.Wat een vette dj is dat zeg.Nog steeds mijn numero uno.Ben nog Miss Proximus & M5 tegengekomen daar.Was echt supergezellig.En jongens geloof mij nou maar.Ik had ooit ergens gelezen dat M5 met ee paar biertjes nog harder gaat dan iemand met ene pil op.Nou dat klopt als een bus :D
Maar ja wat wil je dan ook als picotto zo wreed hard aan het beuken is.Proximus had ook nog een foto van ons (Cold,M5,Miss Proximus & Bellie) gemaakt.Dus die zien we binnenkort wel weer hier terug.
Vanavond nog naar awakenings in r'dam.....Ja daar ben ik al weer helemaal klaar voor wooohooo ;)
GREETZ!! |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Bellie
OMG wat was dat weer zwaar stampen!!
Mauro Picotto had mijn avond weer helemaal TOP gemaakt.Wat een vette dj is dat zeg.Nog steeds mijn numero uno.Ben nog Miss Proximus & M5 tegengekomen daar.Was echt supergezellig.En jongens geloof mij nou maar.Ik had ooit ergens gelezen dat M5 met ee paar biertjes nog harder gaat dan iemand met ene pil op.Nou dat klopt als een bus :D
Maar ja wat wil je dan ook als picotto zo wreed hard aan het beuken is.Proximus had ook nog een foto van ons (Cold,M5,Miss Proximus & Bellie) gemaakt.Dus die zien we binnenkort wel weer hier terug.
Vanavond nog naar awakenings in r'dam.....Ja daar ben ik al weer helemaal klaar voor wooohooo ;)
GREETZ!! |
Cool man!! Ben wel benieuwd naar die foto!!  |
|
|
| Glaniskanis |
HAAHAAAAAAAHAHAAAAAAAAAA DIKKE LOL
(Ik lag hier ff echt op de grond van het lache)
M5 gaat harder met drank op dan met een pilletje nou dat is wel een fotootje waard hoor
Mijn god stelletje droge luitjes
Wel koel feest btw
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Remy D |
Het was gister echt weer een superstrak feest. Mauro draaide echt een superset. :D:D En ik vond Dana en Gary D ook heel lekker draaien eigenlijk was gewoon iedereen heel goed.. :D Verder vond ik de opzet met podiums wel kewl alleen was het een stuk kleiner daardoor en dat vond ik toch wel weer jammer. Ook jammer vond ik dat het balcon dicht was. Maarja het was toch een heel geslaagd feest!! :D:D:D
Helaas ben ik niemand van TA tegengekomen :(, volgende keer beter:) |
|
|
| Cold |
...ik kwam binnen toen mauro al een half uur bezig was :(( ..dat was echt jammer want hij was (weer) erg goed bezig.
De andere dj's waren wat minder...veel hardhouse.. :(
De zaal op zich zag er een beetje simpel en donker uit. :(
De sfeer was niet zo goed, veel vechtpartijen.. :(
Maaaaar.....ik heb me toch wel vermaakt o.a. dankzij mauro picotto.. :)
Laters |
|
|
| Miss Proximus |
yeeeeeeeeeeeeeeeeeees! wat een locatie!!!!!!!:D
echt helemaal NIETS gemerkt van vechtpartijen ofzo..iedereen VET relaxt (vooral natuurlijk de TA clan en de rest van Bellie's maatjes!!!)...VET gedraaid....VET gekotst haha lol.....jeetje wel een openbaring hoor...voor het eerst verkeerd gegaan in 4 (!!!!!!!!!) jaar!! Wel jammer dat we Remy D en Petrus er niet bij hadden...ennu..Glanis...was jij d'r ook dan? is me helemaal ontgaan! :D
jaja mede TA diehards...ik heb me echt zeer prima vermaakt hoor!
....o ja...en een special shoutout to M5 en z'n maatje:R.E.S.P.E.C.T. Jullie zijn echt TOP gewoon...Bellie heeft gelijk: M5 stond gewoon het hardste te beuken van ons allemaal! Echt wreed gewoon!
........wanneer spreken we weer af luitjes???
ennu...Bellie, je bent een schatje hoor (oeps sorry...imago verneukt... :p)
 |
|
|
| RJR |
AAAAAAAAHHHHHHH!!!!! Wat was dit weer een lekker feestje! Mauro heeft zich weer eens opnieuw bewezen. Ik bebaalde alleen dat ik er rond een uurof vier achter kwam dat ik m'n snoepjes verloren was :( maar dankzij een zeer coole partyganger kon ik nog GRATIS aan twee nieuwe komen :D Het was inderdaad jammer van die echtpatyen maar de security zat er vaak goed bij en goode die klotzakken er meteen uit.
En nog een nadeel voond ik de o zo gladde vloer. Sprak een meisje wiens vriendin gevallen was aan het begin van de avond en waarschijnlijk haar arm had gebroken:( |
|
|
| M5 |
LOL
ik wordt net wakker uit een HELE DIEPE slaap !!!!
Ik vond het echt een TOPFEEST ....gewoon niet normaal !! en natuurlijk leuk om Bellie, Miss Proximus en Cold eens te zien ...
Mauro was echt helemaal HET EINDE ...gewoon niet NORMAAL meer ....hij draaide maar drie of vier nummers die ik kende ....alle songs die hij draaide waren gewoon stuk voor stuk rammen!!! echt niet te geloven..
enne jongens ik moet bekennen dat ik er om een uur of 530 wel echt helemaal DOORHEEN zat ...ik ben toen maar wat rondjes gaan lopen :)
echt een topfeest...
:cool: |
|
|
| Jukx |
Zo, volgens mij beginnen ze nu allemaal een beetje wakker te worden de mensen die naar Qlimax zijn geweest.... Bellie moet alweer bijna op pad naar het volgende feest (als die al niet vertrokken is!!).
He, ik verwacht trouwens wel dat die foto hier gepost gaat worden!  |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
........wanneer spreken we weer af luitjes???
ennu...Bellie, je bent een schatje hoor (oeps sorry...imago verneukt... :p)
|
Aaaaaah thnx babe ;)
Was echt leuk ja om je eindelijk es te zien na al die UREN icq-en..hihi :)
En over het afspreken.....NAME THE TIME,NAME THE PLACE ILL BE THERE! :D
GREETZ!! |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Jukx
Zo, volgens mij beginnen ze nu allemaal een beetje wakker te worden de mensen die naar Qlimax zijn geweest.... Bellie moet alweer bijna op pad naar het volgende feest (als die al niet vertrokken is!!).
He, ik verwacht trouwens wel dat die foto hier gepost gaat worden! |
hehehe ja ik ben er nog.ben wel al bezig aan het klaarmaken..
zodirect de trein van 21:15.Heb vette zin man :D
Laat wel weten hoe het was geweest.Gaan er btw nog mensen naar Awakenings vanavond??
GREETZ!! |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Bellie
En over het afspreken.....NAME THE TIME,NAME THE PLACE ILL BE THERE! :D |
ummm...morgen..ontbijt...bij jou? haha :p ;) |
|
|
|
|