|
Tiesto op 538 WvD Dance Dept.
|
View this Thread in Original format
| Acidophilus |
Ik hoorde gister van mijn "schoonvader" dat Tiesto volgende week weer een 2 uur durende set "exclusief" op 538 gaat draaien.
Wie heeft die nog meer gehoord? Is dit dus waar of niet? En welke dag is het? Vrijdag? (Ik luister nooit naar de radio, vandaar...) |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by Acidophilus
Ik hoorde gister van mijn "schoonvader" dat Tiesto volgende week weer een 2 uur durende set "exclusief" op 538 gaat draaien.
Wie heeft die nog meer gehoord? Is dit dus waar of niet? En welke dag is het? Vrijdag? (Ik luister nooit naar de radio, vandaar...) |
Dance Departement is altijd op zaterdagavond van 8 tot 12. Eerste uur (soms ook het tweede) uur draaien ze floorfillers. Daarna komen sets van dj's als Cross, Oakenfold, Tiesto en andere gast dj's.
Gewoon ff om 8 uur luisteren dan wordt meestal wel een overzicht van het programma van die avond gegeven. |
|
|
| [SigneT] |
| quote: | Originally posted by Acidophilus
|
zul je net zien dat die exclusieve tape wordt gejat net zoals de vorige :disbelief |
|
|
| arjoderoon |
| ja ik kan me herinneren dat ie tijd terug ook een exclusieve set had, die op nog 3 andere stations uitgezonden was.... |
|
|
| DJ D-Man |
Heeft Dancecepartment eigenlijk nog ergens een website?
Vroeger hadden ze die wel, maar via de (vernieuwde) site van radio 538 is nu niks meer te vinden. |
|
|
|
|