|
Valborg for non-cruisers
|
View this Thread in Original format
| impulze |
| vad händer under valborg för alla här i sthlm som inte ska på kryssen? har inte hört ett skvatt om någonting.. skulle dragit på kryssen om jag hade haft nån att åka med, vill inte betala så mkt pengar för en egen hytt :P ingen festprisse som vet något om nå skoj som händer på onsdag? :D |
|
|
| mindshooter |
Valborg :eyes: Eldens dag!
Jag ska elda elda och elda...weeeeee
bli nån gathering med massa eldare vid nån brasa...vilken har vi inte bestämt än...men fett blir det ;) |
|
|
| impulze |
| hehe nice :P jag vill dansa fan, önskar jag var en poiare, verkar kul att kunna göra det snyggt :P får lära mig nån gång.. det smälter ihop med intresset till musiken o dansen, sen att det ser bra ut och att man vet att folk uppskattar uppträdandet är nog en nice känsla ;) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by impulze
om jag hade haft nån att åka med |
vet hure e, tro mig.. Ja ska festa HÅRT.. Inte.. ska flytta mellan den 30 april å 1 maj.. sen måste man ju pyssla i nya lägenheten.. hela andra maj å tredje maj! Kul! ja e en pysselmaja :p
 |
|
|
| impulze |
| quote: | Originally posted by Glorie
vet hure e, tro mig.. Ja ska festa HÅRT.. Inte.. ska flytta mellan den 30 april å 1 maj.. sen måste man ju pyssla i nya lägenheten.. hela andra maj å tredje maj! Kul! ja e en pysselmaja :p
|
okej.. nu tycker jag inte lika synd om mig själv längre :P.. well well.. vi får se vad stadens (jättemånga bra klubbar) har att erbjuda, skulle vara kul att se efter hur det är på den här nya, vars namn jag inte kommer ihåg.. men vid medborgarplatsen vid folkbadet, om det är nice där.. nån som vet? ;) |
|
|
| Glorie |
| hoho, vare inte du som skulle åka å se Tiesto's FLERA-timmars set i Holland...1o maj!! ?? :) ja tycker inte synd om dig ;) |
|
|
| ScuL |
| kan nån förklara vad Valborg betyder? :D |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by impulze
vad händer under valborg för alla här i sthlm som inte ska på kryssen? |
Festa med sjuksköterskor på KI! |
|
|
| biznology |
en flask whisky
en flask rom
två flaskor champagne
sex burkar Sofiero (eww, men billig)
sex burkar Bellmans (6% och smakrike)
ett burk Kung (nasty!)
en knullar amerikan i Uppsala
one camera for priceless memories i will forget|:D |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Valborg :eyes: Eldens dag!
Jag ska elda elda och elda...weeeeee
bli nån gathering med massa eldare vid nån brasa...vilken har vi inte bestämt än...men fett blir det ;) |
...hojta till när du bestämt dig ! :eyes: :happy2: |
|
|
| impulze |
| quote: | Originally posted by Aendy
Festa med sjuksköterskor på KI! |
hehe, jag har hört att dom på KI är riktiga festprissar ;) |
|
|
| Mirv0 |
| Valborg = fjortis-fylla :p |
|
|
|
|