return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Valborg for non-cruisers
View this Thread in Original format
impulze
vad händer under valborg för alla här i sthlm som inte ska på kryssen? har inte hört ett skvatt om någonting.. skulle dragit på kryssen om jag hade haft nån att åka med, vill inte betala så mkt pengar för en egen hytt :P ingen festprisse som vet något om nå skoj som händer på onsdag? :D
mindshooter
Valborg :eyes: Eldens dag!
Jag ska elda elda och elda...weeeeee
bli nån gathering med massa eldare vid nån brasa...vilken har vi inte bestämt än...men fett blir det ;)
impulze
hehe nice :P jag vill dansa fan, önskar jag var en poiare, verkar kul att kunna göra det snyggt :P får lära mig nån gång.. det smälter ihop med intresset till musiken o dansen, sen att det ser bra ut och att man vet att folk uppskattar uppträdandet är nog en nice känsla ;)
Glorie
quote:
Originally posted by impulze
om jag hade haft nån att åka med


vet hure e, tro mig.. Ja ska festa HÅRT.. Inte.. ska flytta mellan den 30 april å 1 maj.. sen måste man ju pyssla i nya lägenheten.. hela andra maj å tredje maj! Kul! ja e en pysselmaja :p
impulze
quote:
Originally posted by Glorie
vet hure e, tro mig.. Ja ska festa HÅRT.. Inte.. ska flytta mellan den 30 april å 1 maj.. sen måste man ju pyssla i nya lägenheten.. hela andra maj å tredje maj! Kul! ja e en pysselmaja :p


okej.. nu tycker jag inte lika synd om mig själv längre :P.. well well.. vi får se vad stadens (jättemånga bra klubbar) har att erbjuda, skulle vara kul att se efter hur det är på den här nya, vars namn jag inte kommer ihåg.. men vid medborgarplatsen vid folkbadet, om det är nice där.. nån som vet? ;)
Glorie
hoho, vare inte du som skulle åka å se Tiesto's FLERA-timmars set i Holland...1o maj!! ?? :) ja tycker inte synd om dig ;)
ScuL
kan nån förklara vad Valborg betyder? :D
Aendy
quote:
Originally posted by impulze
vad händer under valborg för alla här i sthlm som inte ska på kryssen?


Festa med sjuksköterskor på KI!
biznology
en flask whisky
en flask rom
två flaskor champagne
sex burkar Sofiero (eww, men billig)
sex burkar Bellmans (6% och smakrike)
ett burk Kung (nasty!)
en knullar amerikan i Uppsala

one camera for priceless memories i will forget|:D
dj_hysterix
quote:
Originally posted by mindshooter
Valborg :eyes: Eldens dag!
Jag ska elda elda och elda...weeeeee
bli nån gathering med massa eldare vid nån brasa...vilken har vi inte bestämt än...men fett blir det ;)


...hojta till när du bestämt dig ! :eyes: :happy2:

impulze
quote:
Originally posted by Aendy
Festa med sjuksköterskor på KI!


hehe, jag har hört att dom på KI är riktiga festprissar ;)
Mirv0
Valborg = fjortis-fylla :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement