return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
MS TrackBall Optical ?
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
...סתם שאלה, קניתי לי בארה"ב אחד וזה בהחלת לא רע

רציתי לראות אם לעוד מישו יש ואיך הוא מסתדר עם זה...

אני מסתדר SPLINTER CELL אז קאונטר אני לא יכול לשחק עם זה, אבל עם
דווקא לא רע בכלל...
:)
DjChook
אני לא יודע
אני לא מת על זה

למרות שכל מי שניסה אמר שאחרי שבוע של התרגלות כבר לא מרגישים הבדל

אני כרגע עם עכבר מעפן

מת לקנות כבר משהו נורמלי
-CosmicFire-
i got microsoft intelli explorer mouse..
i like it ;]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement