|
MS TrackBall Optical ?
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
...סתם שאלה, קניתי לי בארה"ב אחד וזה בהחלת לא רע
רציתי לראות אם לעוד מישו יש ואיך הוא מסתדר עם זה...
אני מסתדר SPLINTER CELL אז קאונטר אני לא יכול לשחק עם זה, אבל עם
דווקא לא רע בכלל...
:) |
|
|
| DjChook |
אני לא יודע
אני לא מת על זה
למרות שכל מי שניסה אמר שאחרי שבוע של התרגלות כבר לא מרגישים הבדל
אני כרגע עם עכבר מעפן
מת לקנות כבר משהו נורמלי |
|
|
| -CosmicFire- |
i got microsoft intelli explorer mouse..
i like it ;] |
|
|
|
|