return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
2 Unlimited - Trance Remixes
View this Thread in Original format
Glorie
Mjo, ja fundera på om det e nån som lyssnat på denna skiva? :p Jag var ett stooort fan av 2 unlimited på den tiden då det begav sig, (OJ OJ var The Real Thing-albumet var bra ;) )så d var X-tra kul å höra...hoho.. Dock e ju merparten av låtarna olyssningsbara :p men iaf.


Tracklist:

2_unlimited_-_twilight_zone_(r-c_extended_club_mix)
2_unlimited_-_twilight_zone_(pk_hard_trance_remix)
2_unlimited_-_no_limit_(push_trancendental_rmx):)
2_unlimited_-_maximum_overdrive_(horny_horns_vocal_radio_edit)
2_unlimited_-_the_magic_friend_(black_joker_trance_mix)
2_unlimited_-_the_real_thing_(trance_mix_edit) :)
2_unlimited_-_workaholic_(k-groove_trance_mix)
2_unlimited_-_let_the_beat_control_your_body_(mistral_remix) :)
2_unlimited_-_get_ready_for_this_(yves_de_ruyter_remix):eyespop:
2_unlimited_-_maximum_overdrive_(kg_hitman_remix)
2_unlimited_-_tribal_dance_(tribal_trance_mix)
2_unlimited_-_twilight_zone_(pk_hard_trance)radio edit!
2_unlimited_-_no_limit_(moon_project_mix) :)


Själv gillar ja remixerna av No Limit litegranna;) (kommer för övrigt alltid va kär låtar som innehåller orden Push och trancendental:crazy: Sen e get ready for this av Yves rätt bra me :)
SWE_TRANCE
Jag har endast spolat igenom dom lite fort, inte riktigt tagit mig tid att lyssna ordentligt...

Men en och annan tyckte jag lät OK faktiskt :)
eXton
jag ska väl säga att jag också lyssnade igenom det väldigt snabbt men jag sparade 2_unlimited_-_get_ready_for_this_(yves_de_ruyter_remix)
för den var helt ok!

dom andra är för uttjatade eller lät för B helt enkelt, jag trodde oxå push skulle göra nåt riktigt fett (som han brukar) men det höll inte...
Dioxys
fan va coolt :)
det här måste jag kolla in :toocool:
Glorie
hähähä...dra inte upp förhoppningarna dio :p

ja tyckte iaf push' rmx var ok ;)
Nyx
får ta o kolla upp den skivan..hardtrance versioner låter ju kul :D synd att det inte fanns nya mixar av "faces", som är en av deras bästa låtar imo
Goldiluxe
coola bananer!

maste spana in...


chuk chuk!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement