|
ot: Soundtracks (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ShyTrance |
| The Matrix :cool: skönaste soundtracken.. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Dioxys
thrillseekers - syntheasia |
och Warrior - The warrior :) |
|
|
| Vizay |
Star wars (de gamla filmerna) har ett av dom fetaste å mest majestätiska soundtracksen jag nånsin hört tror jag
givetvis är mainlåten å Imperial march (dom vanliga som alla förknippar med star wars) ruggigt bra men det är så sjukt mycket annat också som e...tjae, helt fantastiskt :D |
|
|
| zamson |
| Harry Gregson Williams - Spy Game OST - My name is Tom... grymt bra låt ;) |
|
|
| Goldiluxe |
TRAINSPOTTING!!!!
HUMAN TRAFFIC!!!!
DIRTY DANCING!!!! :D |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Glorie
ja har inte sett starwars heller :p :p :p |
:eyespop: :eyespop: :tongue3 asså blir fortf lika chockad varje gång du drar upp det här:p :p borde enligt svensklag vara tvång på att ha sett triologin och veta vad en Ewok är...:cool: :cool: |
|
|
| Amnezia |
the rock
matrix
sagan om ringen
any given sunday...låten dom sjunger my ****** i hela tiden:D :D tuuuung:cool:
starwars marshen:happy2: |
|
|
| mindshooter |
| ah the matrix,.....prodigy - mindfields och rob d - clubbed to death...classic :) hoppas musiken till 2:an blir lika fet |
|
|
| Dioxys |
| groove: bedrock - heaven scent! :) mumma! :D |
|
|
| AnD |
| quote: | Originally posted by Amnezia
borde enligt svensklag vara tvång på att ha sett triologin och veta vad en Ewok är...:cool: :cool: |
Håller helt och hållet med. Borde tillockmed finnas en filmdomstol i Geneve eller någonting, där man kan ställas inför rätta om man inte sett trilogin. ;)
Dancer In the Dark. Iofs så är det ju en musikal osv. Men en ohyggligt bra sådan. Björk spelar huvudrollen och står för musiken kanske jag ska tillägga. Filmen är förövrigt en av de bästa jag sett.
-
, höll på glöma. Filmmusiken till Clockwork Orange :D. Tranceversion av den har vi nog alla hört |
|
|
| lonne |
Trainspotting: som nämdes tidigare, har ett grymt soundtrack.
Skön blanding av sköna låtar, med artister som Bowie, Lou Reed,
Iggy Pop, och några euro klassiker.
Magnolia: en av dom bästa filmerna som gjorts. Mycket bra soundtrack, med för mig x antal okända instrumentala låtar.
Forrest Gump: jag tror alla är bekanta både med filmen och
soundtracket.
Vanilla Sky:riktigt bra film, där låtarna är som gjorda för varje scen. Arister som Radiohead, Macie Grey, Signur Ros, mfl.
Velvet Underground. Skön klassiker om glamrocken och dess
stortid. |
|
|
| Glorie |
ja vet visst vilka ewokerna e :) ja såg en film om dom på svt när ja var liten :)
just det, hur kunde man glömma trainspotting? Jag älskar Underworlds Born Slippy! ja minns fortfarande första gången ja hörde den :) vi var på väg till sthlm i en gammal skruttbil 97 när den spelades på p3 :)
känns som ja vill se den där 51st state tack vare musiken. men e inte de en actionrulle? ja gillar inte actionfilmer :D
Magnolia gick ja å hyrde me en kompis.. hoho... efer 15 min hade vi fortf. inte fattat nåt så vi stängde av.. inte så bra kanske ;)
å just det...A clockwork orange.. min kusin (filmfreak) säger att de e en av de bästa filmerna någonsin...) ja precis.. filmmusiken till den e ASBRA. Har ju hört smekbar :D |
|
|
|
|