return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
יוצרים ב REASON,FRUITY , וכ'ו
View this Thread in Original format
DJentlman
האמת שדי נשבר לי כי אני חבר באיזה 4 פורומים
אבל זה ההההמקום בשביל תוכנות מוזיקה וכאלה
מלא מלא טיפים ועזרה יש שם אחלה אנשים :
http://www.liquid-audio.tk/
Sniper
תודה אחי אני יבדוק שם תעניין
Flotser
אה נכנסתי זה בעצם ה
samplecity.net :)
זה אחד מהפורום מפעיל את זה
trancemasterUK
נראה לי

לא יודע פעם נכנסתי לשמה והורדתי כמה סאמפלים אבל לא ממש היה לי כוח לחזור
אבל אני יודע זה קהילה ענקית, זה באמת כדאי להכנס לקרוא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement