|
יוצרים ב REASON,FRUITY , וכ'ו
|
View this Thread in Original format
| DJentlman |
האמת שדי נשבר לי כי אני חבר באיזה 4 פורומים
אבל זה ההההמקום בשביל תוכנות מוזיקה וכאלה
מלא מלא טיפים ועזרה יש שם אחלה אנשים :
http://www.liquid-audio.tk/ |
|
|
| Sniper |
| תודה אחי אני יבדוק שם תעניין |
|
|
| Flotser |
אה נכנסתי זה בעצם ה
samplecity.net :)
זה אחד מהפורום מפעיל את זה
trancemasterUK
נראה לי
לא יודע פעם נכנסתי לשמה והורדתי כמה סאמפלים אבל לא ממש היה לי כוח לחזור
אבל אני יודע זה קהילה ענקית, זה באמת כדאי להכנס לקרוא |
|
|
|
|