return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
עזרה
View this Thread in Original format
ADiSH
הנה מלודיה שאני עובד עליה

יש לכם עצות? (זיופים וכאלה..)
:p :tongue2
Sniper
וואי נחמד ביותר
תאמת שהיא ממש מוכרת לי יש גם כזה צליל ברקע שדיי מציק לאוזן כזה
גם ב 22 שניות יש פאשלה קטנה כזו
ניראה לי בכל אופן


גררר אני חייב להתחיל ללמוד לעשות מלודיות זה תוקע אותי אחושלינג כל פעם
ADiSH
זה הבעיה שלי
בגלל זה אני מבקש
תודה:tongue2
Flotser
ואלה אחי זה מזייף כזה לא יודע

נראה לי כבר על התו הראשון הבאסים לא משתלבים עם המנגינה או שהמנגינה עצמה אתה משחק עם תווים לא מתאים, באמת לא יודע מה להגיד לך
והבאס הזה מזייף לדוגמא בשנייה 11 ככה
באמת לא יודע,
נאי מזה גרוע במנגינות כאלה של אפליפטינג אז אני מתרחק מזה כי אני מפחד :eek:

נראה לי אולי יש בעיה כשאתה מחליף תו אז צריך לעשות משהו ולא להשאר באותו תו לא יודע

:\
-CosmicFire-
אחי זה יפה מאד נשמע כזה מוכר אבל יפה
בדקה 20 נתקטע לי משהו שם...
תבנה את זה לטראק
DJ-Kreing^^
יש זיופים פה ושם...
תעבוד עוד על העליות והירידות, הן לא משתלבות טוב אחת בשניה
ADiSH
אוקיי
תודה
Vortex_SA
אחי כמעט הכל מזייף, הבס לא בסולם ואני גם לא בטוח שהמלודיה עצמה בסולם, תבדוק את זה ותתאמץ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement