|
Progressive Trance mix te downloaden
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
Hey, Ik had net nieuwe platen, en dan heb ik altijd zin om te mixen:) Gister heb ik de mix opgenomen,k zou wel eens willen weten wat jullie er van vinden.
Downloaden kun je doen dmv de link hieronder
http://www.powerdance.nl/DJ Siesta ...tuary Eps-7.mp3
hier iig de tracklist:
1) CHRIS LAKE - santiago de cuba [LOST LANGUAGE]
2) CHEW FU PHAT - without you [BOMBOZA]
3) IIO - at the end (Scumfrog remix) [MADE RECORDS]
4) AIRWAVE - mysteries of life [BONZAI TRANCE & PROGRESSIVE]
5) LIQUID STATE VS. MARCELLA WOODS - Falling (Solar Stone remix) [PERFECTO]
6) NALIN & KANE - beachball (Gabriel & Dresden remix) [CDR]
7) SANDER KLEINENBERG - buenos aires [CDR]
8) KORIS VS. DJULE - belvedere (Mesh remix) [DTF]
9) POS - remember summer sun [ANJUNA BEATS]
10) GREEN SCREEN - columbian heroes [YETI]
11) OCEAN LAB - skyfalls down (JC remix) [CAPTIVATIN']
12) MR SAM VS FRED BAKER PRESENTS AS ONE - forever waiting [MAGIK MUZIK]
alvast bedankt
groetjes uit joure:) |
|
|
| Chicane |
[19:28] maar vette treklijst enzo
[19:28] me leecht
[19:28] :)
Ik edit zo me post wel om te laten horen wat ik er van vond
Qeej hier dan effe mijn edit:
Mixtechnisch gezien is je mix uitstekend, op 2 punten even wat brak, dat had ik je op irc ook laten weten. De bass heb je wel goed op 1 lijn, maar je krijgt dan plots effe zo'n kakofonie van een hele rits geluidjes. Dat is bijvoorbeeld het geval wanneer je Nalin & Kane uitmixt naar de volgende plaat. En die andere zit op de 66:42 :)
Leuk detailtje, op 54:47 krast je naald effe :)
Verder op het gebied van platenkeus, in het begin ben je niet zo consistent met melodie in de platenkeuze, wat ik bedoel is: je begint met een iets wat drukke plaat, laat die plaat overgaan in het rustige Chew-Fu-Phat om daarna weer lekker relakst over te gaan op IIO. De rest van je set is keurig aan elkaar geregen met platen die hetzelfde uitstralen allemaal.
Over het algemeen niks anders dan lof over je mix, je bent een geduchte concurrent in de vinyl mix en je legt zo de meetlat wel erg hoog, dus gaat flink spannend worden of Ei nog z'n titel kan behouden :D
Cijfertje? Die 8 heb je echt wel verdiend!
BOEHOE!
Als je een cue list hebt ben je helemaal een lieverd, fik ik hem op CD om lekker te patsen naar de wijven in de auto met de raampjes open enzo :D |
|
|
| Dj Odelpha |
| /me leecht em dan ooQ maar ff enzo.nu :D |
|
|
| Jappio |
Jasper !! wł.av-spark.tk [dinsdag Qontact!] [@ fitness] zegt:
woei
Jasper !! wł.av-spark.tk [dinsdag Qontact!] [@ fitness] zegt:
zie al wel wat aardige plaatjes staan
whehe :)
ik leech ook |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Chicane
[19:28] maar vette treklijst enzo
[19:28] me leecht
[19:28] :)
Ik edit zo me post wel om te laten horen wat ik er van vond
Qeej hier dan effe mijn edit:
Mixtechnisch gezien is je mix uitstekend, op 2 punten even wat brak, dat had ik je op irc ook laten weten. De bass heb je wel goed op 1 lijn, maar je krijgt dan plots effe zo'n kakofonie van een hele rits geluidjes. Dat is bijvoorbeeld het geval wanneer je Nalin & Kane uitmixt naar de volgende plaat. En die andere zit op de 66:42 :)
Leuk detailtje, op 54:47 krast je naald effe :)
Verder op het gebied van platenkeus, in het begin ben je niet zo consistent met melodie in de platenkeuze, wat ik bedoel is: je begint met een iets wat drukke plaat, laat die plaat overgaan in het rustige Chew-Fu-Phat om daarna weer lekker relakst over te gaan op IIO. De rest van je set is keurig aan elkaar geregen met platen die hetzelfde uitstralen allemaal.
Over het algemeen niks anders dan lof over je mix, je bent een geduchte concurrent in de vinyl mix en je legt zo de meetlat wel erg hoog, dus gaat flink spannend worden of Ei nog z'n titel kan behouden :D
Cijfertje? Die 8 heb je echt wel verdiend!
BOEHOE!
Als je een cue list hebt ben je helemaal een lieverd, fik ik hem op CD om lekker te patsen naar de wijven in de auto met de raampjes open enzo :D |
thnx chicane, iid aant het begin is de platenkeus wat raar, heb ik meer gehoord.
Thnx voor de uitgebreide review, toppie!
groetjes gerr |
|
|
| Switch |
| leech jij of leech ik? :) |
|
|
| Flipper01 |
Oeehh we worden wel verwend met al die TA setjes :D :D
Ik ben hem aan het downloaden!! |
|
|
| Dj Odelpha |
| Heb em helemaal geluisterd, lekkere mix! Goeie platen, goeie overgangen! top! |
|
|
| Partyhardy! |
Hey man! ik vind je mix erg goed. Erg goede tracklist met als hoogetepunt voor mij "Green Screen - Columbian Heroes" geniaal uitgekozen ;) Echt Super lekker! :)
Ik ben ook onwijs jaloers op jouw mixing skills, voordat ik zover ben zal ik nog vele uren moeten oefenen! goed man! :) alleen wat je doet op 75:23 gaat nergens over of wel dan? :rolleyes: dat verneukt echt de plaat vind ik. |
|
|
| DJ_Siesta |
ja heb je eigenlijk wel gelijk in ja, tja domme fout eiglijk ja.
Na nader inzien vind ik het zelf ook slecht gekozen ja, hehe.
-
thanks voor alle reply's tot nu toe
- |
|
|
|
|