|
פירמטתי!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
טוב אז למי שהתעניין, יש לי פנטיום 733 עם דיכרון
256 RDRAM
ואני באמת מחליף את המאורר של המעבד שלי, כי הוא עושה לי רעשים כשאני מדליק אותו.... אפילו אם אח"כ זה מפסיק ופועל בשקט
ואני יקנה גם הארד דיסק חדש..... כנראה 80 ג'יגה... אני עוד צריך לבדוק מחירים.....
ואני יזמין לפה בהזדמנות טכנאי שיסדר לי פה הכל...... ובקשר למידע שלי - הכל מגובה על המחשב השני בבית....... איזה מזל שיש רשת ביתית.... :p
תודה על התמיכה..... אני מקווה שהכל יסתדר בקרוב.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
שלח אותו לתיקון וזהו
שיצילו את המידע לפני שהכל אבוד
OHHH NOOOOO |
אחרי שקראת את הכותרת של הט'רד שהיא הייתה
פרמטתי...
איזה מידע בדיוק יש להציל?!?!? |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by arik
סביר מאד שזה הארד דיסק
ואני יודע שזה ישמע מוזר
אבל אם המאוור של המאבד שלך ישן וסתם קקה
תחליף |
זה בידיוק מה שבאתי להגיד..
אני עובד בדברים האלה יש לי 10מאוררים במחשב..
אחי בזמן האחרון המחשב שלי קרס כמה פעמים מהחום..
תפתח את המחשב
ותנקה את הגוף קירור!!!
אני בטוח שזזה |
|
|
| -CosmicFire- |
*** ;]
אחי אם אתה רוצה טכנאי יש לך אותי :]
אני אולי בן 14 אבל מבין בדברים האלה ובחומרה ואיורור במיוחד |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
למחשב לוקח זמן להתחמם
אם ישר אחרי ההפעלה העבודה שלו איטית, כנראה שאין כל קשר לבעיות טמפרטורה
אבל אם הוא מתחיל בסדר ולאט לאט מתחיל להאט את הקצב
זה יכול להיות סימן לכך שגוף הקירור לא מתפקד כרואי
:tongue2
אבל חוץ מזה הבעיה יכולה להיות בפירמוט שלך
תנסה להתחיל את הפירמוט מהתקנת הדוס
ותוודא שההרד דיסק שלך הוא על
FAT32
כי כבר קרה לי שהוא התקין את עצמו על 16 וגם חלק מהזיכרון ירד וגם הוא לא זז
ובעיהאחרת שזה יכול להיות זה שמשהו השתבש לך עם הזיכרון
תבדוק כמה יש לך עכשיו על המחשב
כי יכול להיות שאחד מהם נדפק קצת, ואז אם הוא נשאר עם השני הוא סתם מאט את הפעילות.
ואם הם במצב תקין תבדוק את המהירויות שלהםף ותראה אם הם לא מתנגשים אחד אם השני
יענו ששניהם באותה מהירות
חוץ מזה אני לא יכול לחשוב על פתרונות אפשריים אחרים חוץ מלשלוח לתיקון |
|
|
| itamarsan |
באאאסהה אחייייייייייי
בגלל זה היית שבוזז היוםםםםם לא נורא אחיי העם איתךךךך |
|
|
| KrazyDJs |
בעעע
תחזור מהר איש...
ד"א
סתם ניחוש
יש לך אולי בעיה עם סקטורים פגומים בהארד דיסק ?
אם כן..
תחליף הארד דיסק לפני שהוא יפול
ותעשה ישר בשניה שאתה מקבל הארד דיסק חדש
ואחרי שאתה מתקין תוכנות חיוניות
Windows
כמובן..
Office, אם אתה מתשמש
תוכנה לצורב אם יש
ו
WinZip \ WinRar
ותעשה גוסט [ ghost ] |
|
|
| DjChook |
רק הערה קטנה
שיפרמט ב
NTFS |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
טוב אז למי שהתעניין, יש לי פנטיום 733 עם דיכרון
256 RDRAM
ואני באמת מחליף את המאורר של המעבד שלי, כי הוא עושה לי רעשים כשאני מדליק אותו.... אפילו אם אח"כ זה מפסיק ופועל בשקט
ואני יקנה גם הארד דיסק חדש..... כנראה 80 ג'יגה... אני עוד צריך לבדוק מחירים.....
ואני יזמין לפה בהזדמנות טכנאי שיסדר לי פה הכל...... ובקשר למידע שלי - הכל מגובה על המחשב השני בבית....... איזה מזל שיש רשת ביתית.... :p
תודה על התמיכה..... אני מקווה שהכל יסתדר בקרוב.... |
אחי אתה עושה צחוק? תחליף דחוף את המחשב למשהו יותר עדכני, אתה אשכרה מחזיק בבית את המחשב של ישו...שמע אם בא לך תשקיע 3000 שקל ותקנה מחשב בן זונה טוב, גם אתה עושה הרבה דברים איתו שדורשים מחשב הרבה יותר חזק, וחוץ מיזה שרוב היום הוא פועל אז בכלל
:אני ממליץ לך ללכת על מחשב בסדר גודל כזה
P-4 1.5 ghz
256sdrm
60gb WD
geforce2 max 32mb
את הלוח אם אני לא יודע ובטח שלא את הביוס אבל אחי שנה הבן זונה הזה מחזיק את זה ורק אלוהים יודע איך אני מתייחס אליו והוא עדיין בסדר איתי
קיצר, תתקין עליו
windows xp incl sp1
ואתה תיגנב מהמהירות, אני אומר לך את זה בבטיחון מלא
הפירוט שהצעתי כן זה לפי מה שאני חושב שהוא צריך, לפי מה שהוא עושה על המחשב, זה מחשב ממש מומלץ
אז שיהיה בהצלחה אחי, ומקווה לראות אותך בקרוב פה |
|
|
| KrazyDJs |
אם לו עש מחשב של ישו..לי יש מחשב של פרעה...
תראה את שלי אחרי מלא שידרוגים:
מעבד:
Celeron 433 MHZ
[ בעעעעעעעע סלרון... ]
320 SDRAM - החודש רק קניית תזיכרון..
60 GB HDD - החודש קיבלתי 60 ג'יגה, לפני היה לי 40 שקניתי שנה שעברה
אבל היו בעיות סקטורים פגומים
ועוד כמה דברים מעפנים..
כמו סאונדבלאסטר שעובד כמו חרא
כרטיס מסך מטומטם... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
לא הבנתי מה הקטע בלשדרג לכזה לזיכרון ולהישאר עם מעבד כזה מעפן?
עם מאבד כזה , זה לא ממש משנה אם יש לך 128ראם
או
320 SDRAM
:rolleyes: |
|
|
| KrazyDJs |
כנראה בקרוב אני קונה לוח אם חדש ומעבד חדש
אני מחזיק אצבעות..
כי בינתיים אין לי כמעטכלום על המחשב..
winamp
ICQ
וזהו בעיקרון...
כי שום דבר אחר לא יעבוד :conf: |
|
|
|
|