|
Leeftijden (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
18 jaartjes:) |
zaterdag 18 geworden:) |
|
|
| [SigneT] |
| ben 18 april 17 geworden (denk 1 van de jongeren van dit forum :) |
|
|
| Disney |
Zie dat ik tot de meerderheid behoor met mijn 22.
En Petrus 23? Had altijd het idee dat je ouder was :D |
|
|
| Duke2003 |
zelfde als robin (en siesta)
16 dus! |
|
|
| Leander |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
en euh... wat is jou leeftijd dan leander? moet er een speciaal hoekje komen voor "grijze-ta'ers"? :) |
Dat hoekje moet er sowieso komen :p
M'n leeftijd stond al in m'n eerste post (verdekt opgesteld): 26 jaar! |
|
|
| Six4Eight |
| 19 maar wordt wel 20 binnenkort (Juni) |
|
|
| Odyne |
| 17 maar wordt wel 18 binnenkort (Juni) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Disney
En Petrus 23? Had altijd het idee dat je ouder was :D |
Ik moet oud & wijs overkomen hè ;)
:D |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik moet oud & wijs overkomen hè ;)
:D |
Whahaha, lol
Opa Petrus in da house!:p |
|
|
|
|