return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Klubbheads & Gielen slaags (pg. 2)
View this Thread in Original format
Blik
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Draaien de Klubbheads dan ooit fatsoenlijke muziek??? :rolleyes:


ik zie nergens staan dat ik dat gezegd heb hoor :)
tango
Ik wist dit dus ook al een tijdje, aangezien ik op de Hogeschool Den Bosch zit kreeg ik dit afgelopen vrijdag al te horen. Maar wat een line-up voor een feest waarvoor ze eigenlijk Tiesto (was te duur), Dana (wilde niet op een schoolfeest draaien), Marco V (zat in het buitenland), wilde boeken.

Maar over de echte toedracht, lees het gastenboek van www.beamevent.nl daar staan de verhalen van de mensen die erbij waren.

grtz,
TNG
HardKiller
Hermes house band? :nervous:
Six4Eight
Had het al op Clubcharts gelezen, aan de ene kant LOL, aan de andere kant echt TE triest voor woorden...
robin
quote:
Nog maar een keer voor de duidelijkheid. Er is dus NIET GEVOCHTEN! Maar ja sommige mensen vinden het blijkbaar heel stoer omdat te zeggen. dadelijk gaan ze nog zeggen dat ze elkaar hebben beschoten en later elkaar hebben opgewachten en elkaar van de weg afgereden en toen............. Dat is dus allemaal (wordt wat niet geschreven mag worden, maar wat in ned vertaalt is "stieren poep") Er was wat geschreeuw en gemekker en toen is ie rustig weggegaan.


uit dat gastenboek :rolleyes:

*he jammer :toothless*
raoel
He tango, wat studeer jij op HSBOS.
Ik bouwkunde BTW.

Khad nog niks gehoord over dit gedoe met KH's en Gielen.
Zal het dinsdag wel horen van sommige die er heen zijn geweest.
Zelf ben ik niet gegaan.
DJ_Siesta
hmm binnenkort draai ik met de klubbheads!:) hehe magk wel oppassen
Three 'O Three
quote:

Nog maar een keer voor de duidelijkheid. Er is dus NIET GEVOCHTEN! Maar ja sommige mensen vinden het blijkbaar heel stoer omdat te zeggen. dadelijk gaan ze nog zeggen dat ze elkaar hebben beschoten en later elkaar hebben opgewachten en elkaar van de weg afgereden en toen............. Dat is dus allemaal (wordt wat niet geschreven mag worden, maar wat in ned vertaalt is "stieren poep") Er was wat geschreeuw en gemekker en toen is ie rustig weggegaan.


Even first things first!! Is er nu WEL of NIET gevochten??

en welke droplul dit heeft geschreven mag Jan weten, maar naar wat ik kan constateren zit hier een geurtje aan!
Trouwens, dit taalgebruik is godverdomme ook nog eens ver onder de maat!
Hitman
Ik heb het al een paar keer eerder gezegd...
Je moet niet fokken met de Klubbheads, dit zijn gevaarlijke jongens!!!
Die deinzen niet terug voor een flinke partij zinloos geweld...
Zeker niet als ze een geblondeerde belg kunnen meppen wiens muzikale genialiteit ze al jarenlang benijden.

Dit had ik moeten zien zeg, ik was niet meer bijgekomen
robin
rofl

Ding Chavez
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Even first things first!! Is er nu WEL of NIET gevochten??

en welke droplul dit heeft geschreven mag Jan weten, maar naar wat ik kan constateren zit hier een geurtje aan!
Trouwens, dit taalgebruik is godverdomme ook nog eens ver onder de maat!


Waarschijnlijk was het boozywoozy met een ijszak op z'n oog :D :p
MarkzMan_X
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
hmm binnenkort draai ik met de klubbheads!:) hehe magk wel oppassen


Je gaat draaien met de grootheden der aarde?
Da Booz, Greatski, en IttiBitty :D

.... ik zou het stil houden!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement