return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Är det bara jag....
View this Thread in Original format
lonne
Är det bara jag lr har ta ändrat typsnitt till typ xxxl i varenda topic, sidlayouten etc. Om det är en förändring är det jävligt
fult och ser ur som det försöker inrikta sig till folk i åldern
5-10....annars burkknas. :conf:
NordLight
quote:
Originally posted by lonne
Är det bara jag lr har ta ändrat typsnitt till typ xxxl i varenda topic, sidlayouten etc. Om det är en förändring är det jävligt
fult och ser ur som det försöker inrikta sig till folk i åldern
5-10....annars burkknas. :conf:


Inget konstigt hos mig i alla fall...hmmm skumt.

Greetz
NordLight
lonne
Hahaha, vilken jävla idiot jag är ! Syrran hade ändrat texstorlek
och jag tänkte inte ens tanken till en början...
mindshooter
hehe jag tänkte direkt att det måste varit någon som har gjort det för dig...hehe classic ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement