|
Är det bara jag....
|
View this Thread in Original format
| lonne |
Är det bara jag lr har ta ändrat typsnitt till typ xxxl i varenda topic, sidlayouten etc. Om det är en förändring är det jävligt
fult och ser ur som det försöker inrikta sig till folk i åldern
5-10....annars burkknas. :conf: |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by lonne
Är det bara jag lr har ta ändrat typsnitt till typ xxxl i varenda topic, sidlayouten etc. Om det är en förändring är det jävligt
fult och ser ur som det försöker inrikta sig till folk i åldern
5-10....annars burkknas. :conf: |
Inget konstigt hos mig i alla fall...hmmm skumt.
Greetz
NordLight |
|
|
| lonne |
Hahaha, vilken jävla idiot jag är ! Syrran hade ändrat texstorlek
och jag tänkte inte ens tanken till en början... |
|
|
| mindshooter |
| hehe jag tänkte direkt att det måste varit någon som har gjort det för dig...hehe classic ;) |
|
|
|
|