|
Qontact Kaartje!!!!
|
View this Thread in Original format
| Joost008 |
Mensen ik weet dat ik heel erg aan de late kant ben, maar een maat van me loopt sinds zondag na de voetbal met krukken :( en nu hebbik dus nog een kaartje over. Ik mag hem voor de helft van het geld verkopen, dus als iemand nog interesse heeft mail me dan z.s.m. dan kunnen we misschien nog wat regelen......
[email protected] |
|
|
| SnuggLe |
Beetje laat idd :)
Je kan um echt wel voor MEER dan de helft verkopen.
Gewoon half uurtje eerder gaan en aan de deur dingen verkopen! |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Beetje laat idd :)
Je kan um echt wel voor MEER dan de helft verkopen.
Gewoon half uurtje eerder gaan en aan de deur dingen verkopen! |
Ik hoop het we'll see..... |
|
|
| Blik |
| idd, gewoon wat eerder gaan en aan de deur verkopen voor 35 euro |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Disney
En nog gelukt? |
Jaha ik ben ook benieuwd man! licht ons eens in over deze praktijken! |
|
|
| Joost008 |
Nee, maat van me waarvan het kaartje was, was te lui om hem bij me langs te brengen (ja ik weet het....) het was ook zijn kaartje moet hij ook helemaal zelf weten ik heb me geld iig nuttig besteed:D
Ik weet ook wel zeker dat ik hem anders had kunnen verkopen want toen ik in de rij stond werden er voor me neus nog kaartjes doorverkocht |
|
|
|
|