|
Dj Jens - Loops and Things (Marco V remix)?
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
| Op Shockers schijnt Marco V een remix van Jens - Loops and Things te hebben gedraaid. Waarschijnlijk een Marco V remix.. Weet er iemand hier meer van?? |
|
|
| arj1o1 |
| vlgens mij heeft hij het al vaer gespeeld dacht zoiets te lezen op mracov.nl maar ben nu niet helemaal helder |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Op Shockers schijnt Marco V een remix van Jens - Loops and Things te hebben gedraaid. |
Vanavond ook :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Vanavond ook :D |
zekers vet ( en Marco V vs Faithless - Godd is a DJ :D) |
|
|
| DJ_Siesta |
afgelopen vrijdag draaide hij hem hier ook, helemaal los, hhah echt toppie nummertje
op zn cdr stond btw, marco v vs jens - loop & things, dus ut zal wel eeen rework zijn die nooit uitkomt |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
afgelopen vrijdag draaide hij hem hier ook, helemaal los, hhah echt toppie nummertje
op zn cdr stond btw, marco v vs jens - loop & things, dus ut zal wel eeen rework zijn die nooit uitkomt |
waar baseer je dit op? kom dan met harde bewijzen voordat je dit soort ludieke acties in de rondte strooit
Tijs. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
waar baseer je dit op? kom dan met harde bewijzen voordat je dit soort ludieke acties in de rondte strooit
Tijs. |
ludieke acties? huh niet te koninginnedags doen hoor.
Hij draaide hier op ons schoolfeest, toen hij dit nummer draaide kwam ik nog vragen of dit een van zn projectjes was die nooit gereleased zou worden, hij zei ja klopt, op die cdr stond dus ook, jens vs. marco v. |
|
|
| Three 'O Three |
| oja oja oja oja oja?? hoe dan? |
|
|
| Raymond |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
oja oja oja oja oja?? hoe dan? |
Nou geschreven met zo'n zwarte stift lijkt me....... :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
kwam ik nog vragen of dit een van zn projectjes was die nooit gereleased zou worden, hij zei ja klopt, |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
dus ut zal wel eeen rework zijn die nooit uitkomt |
:conf: |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
afgelopen vrijdag draaide hij hem hier ook, helemaal los, hhah echt toppie nummertje
op zn cdr stond btw, marco v vs jens - loop & things, dus ut zal wel eeen rework zijn die nooit uitkomt |
Goed nieuws dan, want hij wordt WEL uitgebracht. Inderdaad onder de naam Jens VS Marco V, maar de exacte naam van het nummer is nog niet bekent. No date set yet.......
(props to disney for the info)
grtz,
TNG |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by tango
Goed nieuws dan, want hij wordt WEL uitgebracht.
|
soo suck on this baby!! |
|
|
|
|