return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Dj Jens - Loops and Things (Marco V remix)?
View this Thread in Original format
Flipper01
Op Shockers schijnt Marco V een remix van Jens - Loops and Things te hebben gedraaid. Waarschijnlijk een Marco V remix.. Weet er iemand hier meer van??
arj1o1
vlgens mij heeft hij het al vaer gespeeld dacht zoiets te lezen op mracov.nl maar ben nu niet helemaal helder
eieregooie
quote:
Originally posted by Flipper01
Op Shockers schijnt Marco V een remix van Jens - Loops and Things te hebben gedraaid.

Vanavond ook :D
Blik
quote:
Originally posted by eieregooie
Vanavond ook :D


zekers vet ( en Marco V vs Faithless - Godd is a DJ :D)
DJ_Siesta
afgelopen vrijdag draaide hij hem hier ook, helemaal los, hhah echt toppie nummertje

op zn cdr stond btw, marco v vs jens - loop & things, dus ut zal wel eeen rework zijn die nooit uitkomt
Three 'O Three
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
afgelopen vrijdag draaide hij hem hier ook, helemaal los, hhah echt toppie nummertje

op zn cdr stond btw, marco v vs jens - loop & things, dus ut zal wel eeen rework zijn die nooit uitkomt


waar baseer je dit op? kom dan met harde bewijzen voordat je dit soort ludieke acties in de rondte strooit

Tijs.
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Three 'O Three
waar baseer je dit op? kom dan met harde bewijzen voordat je dit soort ludieke acties in de rondte strooit

Tijs.


ludieke acties? huh niet te koninginnedags doen hoor.

Hij draaide hier op ons schoolfeest, toen hij dit nummer draaide kwam ik nog vragen of dit een van zn projectjes was die nooit gereleased zou worden, hij zei ja klopt, op die cdr stond dus ook, jens vs. marco v.
Three 'O Three
oja oja oja oja oja?? hoe dan?
Raymond
quote:
Originally posted by Three 'O Three
oja oja oja oja oja?? hoe dan?

Nou geschreven met zo'n zwarte stift lijkt me....... :D
eieregooie
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
kwam ik nog vragen of dit een van zn projectjes was die nooit gereleased zou worden, hij zei ja klopt,


quote:
Originally posted by DJ_Siesta
dus ut zal wel eeen rework zijn die nooit uitkomt


:conf:

tango
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
afgelopen vrijdag draaide hij hem hier ook, helemaal los, hhah echt toppie nummertje

op zn cdr stond btw, marco v vs jens - loop & things, dus ut zal wel eeen rework zijn die nooit uitkomt


Goed nieuws dan, want hij wordt WEL uitgebracht. Inderdaad onder de naam Jens VS Marco V, maar de exacte naam van het nummer is nog niet bekent. No date set yet.......

(props to disney for the info)

grtz,
TNG
tijs08
quote:
Originally posted by tango
Goed nieuws dan, want hij wordt WEL uitgebracht.


soo suck on this baby!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement