|
חברים אני צריך עזרה דחוף !!!!!!!!!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| idanhakia |
חברים יש פה מישהו שלומד באורט בחולוון בכיתה יב?
זה דיי דחוףףףףףףףףף אם אתם מכירים שם מישהו או מישהי
זה יוכל לעזור לי
10000000XXXXXXXXXXX |
|
|
| MASTERsplinter |
נורא רציתי לעזור אבל לא מכיר משם אף אחד
סורי.. |
|
|
| Flotser |
יש לי כמה חברים מהאזור לא יודע איזה בית ספר הם האמת
:p
ואם מכיר אז רק מי"ב
....
מה אפשר לעזור לך? |
|
|
|
|