|
DJ Tiesto @ 538 Part 2 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
| Ik als leek weet niet hoe ik moet "renamen" , wie kan mij dit uitleggen??? |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Ik als leek weet niet hoe ik moet "renamen" , wie kan mij dit uitleggen??? |
Das echt heel makkelijk. Je ziet de files in de windows verkenner staan met .zip erachter (in dit geval denk ik). Dan klik je er 2 achter elkaar op die file (niet dubbelklik, maar langzaam) Dan kun je de text editen(wordt blauw), maak dan van die .zip een .mp3 file. That's it.
grtz,
TNG |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by tango
Das echt heel makkelijk. Je ziet de files in de windows verkenner staan met .zip erachter (in dit geval denk ik). Dan klik je er 2 achter elkaar op die file (niet dubbelklik, maar langzaam) Dan kun je de text editen(wordt blauw), maak dan van die .zip een .mp3 file. That's it.
grtz,
TNG |
dacht niet dat dat werkte hoor. Zo verander je de naam en niet de extensie. Kan zijn dat ik het mis heb, maar ik doe hety altijd in Wincommander. daar klik je 1 keer langzaam en verander je de extensie |
|
|
| Bouma-Bros |
| tuurlijk! stom, ik koos voor "bestand openen" in plaats van "opslaan op schijf"... vandaar. Gaat helemaal goedkomen, in ieder geval bedankt Tango. |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
dacht niet dat dat werkte hoor. Zo verander je de naam en niet de extensie. Kan zijn dat ik het mis heb, maar ik doe hety altijd in Wincommander. daar klik je 1 keer langzaam en verander je de extensie |
het maakt geen uit hoe je het doet als het .zip maar es weggehaald en er mp3 er staat dan gewoon in winamp gooien en hij doet het |
|
|
| Akira |
| Oooh Ja weer bedankt voor het tweede deel !! MASTER !! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
dacht niet dat dat werkte hoor. Zo verander je de naam en niet de extensie. Kan zijn dat ik het mis heb, maar ik doe hety altijd in Wincommander. daar klik je 1 keer langzaam en verander je de extensie |
Nog makkelijker...druk er 1 keer op zodat hij blaauw is en dan op F2, verander .zip > .mp3 |
|
|
| TranceFool |
| Jen ken het ook in DOS doen ---> ren name.zip name.mp3 thats it. Name is dan uiteraard voor de bestandsnaam voor degene die dat niet doorhadden;) |
|
|
| Mr-Burns |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
dacht niet dat dat werkte hoor. Zo verander je de naam en niet de extensie. Kan zijn dat ik het mis heb, maar ik doe hety altijd in Wincommander. daar klik je 1 keer langzaam en verander je de extensie |
Dan heb je je extensies niet aan staan.
Ga in de verkenner naar Extra>Map Opties>Weergave
Hier het vinkje voor "bestand extensies verbergen voor bekende bestandtypes"
Zo gaat het in ieder geval in Windows ME, met windows 95 & 98 staat deze optie misschien ergens anders. Maar t is erg makkelijk te vinden.
Na gebruik vinkje weer aanzetten |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Mr-Burns
Dan heb je je extensies niet aan staan.
Ga in de verkenner naar Extra>Map Opties>Weergave
Hier het vinkje voor "bestand extensies verbergen voor bekende bestandtypes"
Zo gaat het in ieder geval in Windows ME, met windows 95 & 98 staat deze optie misschien ergens anders. Maar t is erg makkelijk te vinden.
Na gebruik vinkje weer aanzetten |
hey ik heb geen tips nodig jongens. in wincommander is het echt super simpel. |
|
|
| Muppet |
Doet bij iemand deel 1 het want bij mij krijg ik alleen die site en voor de rest nix
Greetings Muppet |
|
|
| Mr-Burns |
| quote: | Originally posted by Muppet
Doet bij iemand deel 1 het want bij mij krijg ik alleen die site en voor de rest nix
Greetings Muppet |
Deel 1 is er vanaf gegooid :(
Misschien dat iemand met een snelle verbinding m kan uploaden.
Anders ben ik weer 3 uur bezig. |
|
|
|
|