return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
DJ Tiesto @ 538 Part 2 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Bouma-Bros
Ik als leek weet niet hoe ik moet "renamen" , wie kan mij dit uitleggen???
tango
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Ik als leek weet niet hoe ik moet "renamen" , wie kan mij dit uitleggen???


Das echt heel makkelijk. Je ziet de files in de windows verkenner staan met .zip erachter (in dit geval denk ik). Dan klik je er 2 achter elkaar op die file (niet dubbelklik, maar langzaam) Dan kun je de text editen(wordt blauw), maak dan van die .zip een .mp3 file. That's it.

grtz,
TNG
Dj Lex
quote:
Originally posted by tango


Das echt heel makkelijk. Je ziet de files in de windows verkenner staan met .zip erachter (in dit geval denk ik). Dan klik je er 2 achter elkaar op die file (niet dubbelklik, maar langzaam) Dan kun je de text editen(wordt blauw), maak dan van die .zip een .mp3 file. That's it.

grtz,
TNG


dacht niet dat dat werkte hoor. Zo verander je de naam en niet de extensie. Kan zijn dat ik het mis heb, maar ik doe hety altijd in Wincommander. daar klik je 1 keer langzaam en verander je de extensie
Bouma-Bros
tuurlijk! stom, ik koos voor "bestand openen" in plaats van "opslaan op schijf"... vandaar. Gaat helemaal goedkomen, in ieder geval bedankt Tango.
Akira
quote:
Originally posted by Dj Lex


dacht niet dat dat werkte hoor. Zo verander je de naam en niet de extensie. Kan zijn dat ik het mis heb, maar ik doe hety altijd in Wincommander. daar klik je 1 keer langzaam en verander je de extensie



het maakt geen uit hoe je het doet als het .zip maar es weggehaald en er mp3 er staat dan gewoon in winamp gooien en hij doet het
Akira
Oooh Ja weer bedankt voor het tweede deel !! MASTER !!
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Dj Lex


dacht niet dat dat werkte hoor. Zo verander je de naam en niet de extensie. Kan zijn dat ik het mis heb, maar ik doe hety altijd in Wincommander. daar klik je 1 keer langzaam en verander je de extensie


Nog makkelijker...druk er 1 keer op zodat hij blaauw is en dan op F2, verander .zip > .mp3
TranceFool
Jen ken het ook in DOS doen ---> ren name.zip name.mp3 thats it. Name is dan uiteraard voor de bestandsnaam voor degene die dat niet doorhadden;)
Mr-Burns
quote:
Originally posted by Dj Lex


dacht niet dat dat werkte hoor. Zo verander je de naam en niet de extensie. Kan zijn dat ik het mis heb, maar ik doe hety altijd in Wincommander. daar klik je 1 keer langzaam en verander je de extensie


Dan heb je je extensies niet aan staan.
Ga in de verkenner naar Extra>Map Opties>Weergave
Hier het vinkje voor "bestand extensies verbergen voor bekende bestandtypes"

Zo gaat het in ieder geval in Windows ME, met windows 95 & 98 staat deze optie misschien ergens anders. Maar t is erg makkelijk te vinden.

Na gebruik vinkje weer aanzetten
Dj Lex
quote:
Originally posted by Mr-Burns


Dan heb je je extensies niet aan staan.
Ga in de verkenner naar Extra>Map Opties>Weergave
Hier het vinkje voor "bestand extensies verbergen voor bekende bestandtypes"

Zo gaat het in ieder geval in Windows ME, met windows 95 & 98 staat deze optie misschien ergens anders. Maar t is erg makkelijk te vinden.

Na gebruik vinkje weer aanzetten

hey ik heb geen tips nodig jongens. in wincommander is het echt super simpel.

Muppet
Doet bij iemand deel 1 het want bij mij krijg ik alleen die site en voor de rest nix

Greetings Muppet
Mr-Burns
quote:
Originally posted by Muppet
Doet bij iemand deel 1 het want bij mij krijg ik alleen die site en voor de rest nix

Greetings Muppet


Deel 1 is er vanaf gegooid :(
Misschien dat iemand met een snelle verbinding m kan uploaden.
Anders ben ik weer 3 uur bezig.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement