|
Dragon Ball Z
|
View this Thread in Original format
| Segev |
| זה רק אני ושירן הדבילים היחידים שראוים את זה או שיש עוד אנשים שרואים את התוכנית הזאת? :crazy: :crazy: |
|
|
| Flotser |
me me me
אבל חודשים אחרונים לא ממ שיוצא לי ,
אבל אני מאוד אוהב את זה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אהההההההה
אני יכול לספר לכם את כל העלילה של זה מתחילת
dragon ball
עד
dragon ball gt
:crazy:
אני ממש מכור לזה
ויש לי כמעט את כל הפרקים על המחשב |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אהההההההה
אני יכול לספר לכם את כל העלילה של זה מתחילת
dragon ball
עד
dragon ball gt
:crazy:
אני ממש מכור לזה
ויש לי כמעט את כל הפרקים על המחשב |
ואאללללללללהה מה ניסגר איתכם חבר'יההה
זאת התוכניתת הכי קרועה שראיתתי
רק כמה פרקים התבאסתי כי לא הבנתי כלום ומאז הפסקתייי |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
וואלה זה רק נראה ככה לכולם שזאת תוכנית מסכנה לילדים קטנים אבל האמת שזה בכלל לא ככה.
כי נגיד מישהו רואה כמה פרקים רצופים של רק מכות ולא מבין ממה שקורה
צריך לראות מההתחלה ולהבין את העלילה.
ואשכרה יש לזה עלילה מסובכת עם מלא רמזים ניסתרים
וזה בכלל לא תוכנית לילדים קטנים, כי ילדים מתחת לגיל 10 לא מסוגלים בכלל להבין ממה שקורה שם.
קיצר בסט של סידרה
:D :D :D |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by itamarsan
ואאללללללללהה מה ניסגר איתכם חבר'יההה
זאת התוכניתת הכי קרועה שראיתתי
רק כמה פרקים התבאסתי כי לא הבנתי כלום ומאז הפסקתייי |
ילד,
.....
שמור על הפה שלך אה?
:wtf: |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Flotser
ילד,
.....
שמור על הפה שלך אה?
:wtf: |
חחחחחחחחחחחחחחחח
שמעע כול אחד והשריטות שלווווו |
|
|
| NyKoN |
לא אהבתי דרגון בול
המנגה היחידה שאני אוהב זה טריגן!
סדרה קטלנייייית
אני מת להשיג את הפרקים שלהם שוב בשביל לראות אותם |
|
|
| AnthemFreak |
יוואוווו
דראגון בול זי זאת הסידרה הכי גדולה שיש..
בחיים שלי לא הייתי מכור כ"כ
ערוץ הילדים הבני שרמוטות האלה שישרפו אותם הפסיקו לשדר את הפרקים החדשים ושמו את כל הסגה מההתחלה.. שזה דפוק לגמרי הסגה בכלל עוד לא נגמרה
קיצור אני מוריד פה ושם דברים במחשב..
כל מיני פרקים מסגות מתקדמות יותר..
למי שמבין פה קצת עניין
הורדתי איזה פרק אחד
שגוהן צ'אן הוא כבר קצת יותר גדול והוא נלחם נגד
cell
איזה אחד סוס שגוהן מזיין לו את התחת
איזה פרק ענקקקק |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
למי שמבין פה קצת עניין
הורדתי איזה פרק אחד
שגוהן צ'אן הוא כבר קצת יותר גדול והוא נלחם נגד
cell
איזה אחד סוס שגוהן מזיין לו את התחת
איזה פרק ענקקקק |
פרק באמת ענק!!!!
זה עם ההוא שבא להיא באמצע הקרב ואז עושה לה לבוא איתו והכל... יוווו גדול!!!
איך שהוא אנס אותה שם בכלל היה קורע... |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אהההההההה
אני יכול לספר לכם את כל העלילה של זה מתחילת
dragon ball
עד
dragon ball gt
:crazy:
אני ממש מכור לזה
ויש לי כמעט את כל הפרקים על המחשב |
כמוך כמוני
ראיתי את כל הפרקים החשובים עד לסוף
GT
אני מכור |
|
|
| LioR |
| i'm dragon ball addict :stongue: |
|
|
|
|