|
סוף סוף יש סיבה לחייך
|
View this Thread in Original format
| DJentlman |
תודה לך נבחרת ישראל
שבקושי הכנסתם גול אבל לבסוך עלה החיוך על הפנים
וזה מה שחשוב
בעיקר הגול השני היה מצחיק
כן יירבו נצחונות הנבחרת
:D ;) |
|
|
| nesher |
אהההההההההה
סוף סוף , יש אלוהים
אל אל ישראל
רק שיש נבחרת ישראל אני אוהב כדורגל
יששששש
סוף - סוף @#!%!@#%
איזה מצחיק בגול הראשון הרמתי כזאת צעקה הערתי את כל הבית , חיחי
חשבו שהיה איזה פיגוע או משהו
:P
נ.ב
סתם צחקתי אין אלוהים
אבל בכל מקרה
:D |
|
|
| -CosmicFire- |
2-0
משחק חרא אבל עדיין סיבה לחייך :gsmile: :gsmile: |
|
|
| itamarsan |
תאמת שגם הנבחרת גרמה לי לחיייך עכשיו אתם יודעים המצב על הפניםם
שביתה בכול הארץ פלסטינאים הפיגוע אתמול וזה ופתאום יש דבר כזה למרות בקושי נכוןןן אבלהעיקר שהם ניצחווו
ותאמת אני בעד כאלו דברים שגורמים טוב לעם שלנווו |
|
|
| NyKoN |
אני לא מבין למה אתם שמחים
הנבחרת משחקת זוועה! נבחרת של כוכבים ישראלים משחקת נורא
זאת לא קבוצה בכלל
רואים שבליגה הם נותנים מאה אחוז ואז בנבחרת אם בא להם לרוץ אז הם רצים במהלך זה או אחר
אין השקעה ואין מסירות
2 הגולים היו פוקסים
אני הייתי יכול להכניס כאלה גולים
הערבי קפץ והכדור פגע לו בראש נהדר פשוט נהדר
שורה של שחקנים ישראלים כולם קופצים וזה נכנס
והשני היה סתם מצב מטומטם שבאמת
אפילו אבי תקווה עם כסא גלגלים היה מכניס את זה |
|
|
| Narcotic Mind |
האירוניה היא שדווקא וואליד בדיר הציל את הנבחרת
חחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
האירוניה היא שדווקא וואליד בדיר הציל את הנבחרת
חחחחחחחחחחחחחחחח |
כןן זה מצחיק אחושרמוטהה
ערבי הביא לנו חיוךךך:)
נשמע מעניין אולי נאמץ את הרעיון |
|
|
| Hell_Copter |
לא ראיתי את המשחק כי לא הייתי בבית
אבל אני בטוח שזה היה משחק גרוע ומשעמם כמו כל המשחקים של הנבחרת בזמן האחרון
לפחות הם ניצחו... גם משהו |
|
|
| DjChook |
וואי אני עד עכשיו לא מבין את הריפלי של הגול השני
כאילו השוער שלהם הוא בתכלס שוער ממש טוב
מה זה היציאה המוזרה הזאתי ? מה הוא ניסה לעשות ?!? |
|
|
| LioR |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
היה משחק ? |
באמת היה משחק?
נגד מי ? :confused: |
|
|
| KrazyDJs |
| נגד נבחרת ישראל :D |
|
|
|
|