|
tetrinet
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
כבר איזה 3 שנים שאנימשחק במשחק הזה עם הפסקות בין חופש לחופש
וזה אחד הדברים הכי ממכרים שיש...
העקרון של זה הוא פשוט, משחקים טטריס באינטרנט והמטרה להישאר אחרון בלי למלא את המסך
אבל בשונה מטטריס פה יש לך אותיות כאלה שאפשר לאסוף אחרי סגירת קוביות
והם נותנות לך כל מיני בונוסים או חבלות שאפשר לשים על עצמך או על היריבים
אפשר גם לשחק בקבוצות, ואז השחקנים שבאותה קבוצה עוזרים אחד לשני לשרוד ולשבור את האחרים.
קיצר זה משחק ענק אפשר להריד אותו מפה:
http://www.tetrinet.de
יש הרבה סרברים גדולים שאפשר לשחק בהם, וכל אחד גם יכול להקים לעצמ סרבר
לוקח קצת זמן להתרגל למשחק אבל זה ממש אחלה.
מישהו פה פעם שיחק בזה?
כי יהיה ממש נחמד אם נעשה איזה טורניר טראנס אדדיקט פה |
|
|
| DjChook |
ואלה שיחקתי בזה לפני איזה שנה או משהו
ממש נמאס
יאקי הרבה יותר שווה |
|
|
| DJentlman |
משחק גדול,
CLASSIC
i'm ready for some competition |
|
|
| -CosmicFire- |
לא מצאתי שם מקום שכתוב
DOWNLOAD:clown: |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
כנס ומצד שמאל כתוב לך בתפריט
downloads |
|
|
| Sniper |
תאמת שתמיד רציתי לראות תמשחק הזה
אבל לא יצא לי
עכשיו אני יוריד:P |
|
|
| DJentlman |
נו?
אז איך ומתי מארגנים משחק?
אפשר להפגש ב IRC או משהו |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
יאללה אני בשמחה ישחק
רק שעכשיו אני צריך ללכת לישון, כי מחר אני מתחיל ללמוד ב 7
:rolleyes: |
|
|
| MasterP |
פחחחחחחחחחחח אני שיחקתי טטרינט עוד לפני שידעת להפעיל את המחשב.
בהזדמנות אולי כרגע לא |
|
|
|
|