|
I'm Back!!!!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
שלללווםםפ:)
שלא תעז להעלם לנו ככה יותר:p |
|
|
| Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by Tarantula
שלללווםםפ:)
שלא תעז להעלם לנו ככה יותר:p |
אני לא נעלמתי..העלימו אותי
ביום בהיר אחד.. הופ ואני לא רשום יותר
מעצבים לא נרשמתי שוב :)
אבל עכשיו אני פה
חזרתי הביתה |
|
|
| Flotser |
יאללה גבר ברוך השב!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| eXeTik |
Welcome back!!! :D
צבא ו-TA
לא כלכך מסתדר ביחד אה? ;) |
|
|
| luckystrike |
ברוך הבא אח שלהם !
כולנו בכי ,מרורים חזרת וגפילטע על התקופה שנעדרת ...
:)
WELCOME !
ואם אתה רוצה אני בטוח שאפשר לסדר את הניק הישן
והחשבון הישן שלך חזרה אחי ...
רק צריך לדבר עם סאומפי ... |
|
|
| Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ברוך הבא אח שלהם !
כולנו בכי ,מרורים חזרת וגפילטע על התקופה שנעדרת ...
:)
WELCOME !
ואם אתה רוצה אני בטוח שאפשר לסדר את הניק הישן
והחשבון הישן שלך חזרה אחי ...
רק צריך לדבר עם סאומפי ... |
וואלה אחי זה יהיה גדול... אם אתה תוכל לעזור אני יודה לך מאוד!!!
:)
אם לא אז חפיף אני ישאר איך שאני
מה קורה איתך ככה?
כמה זמן לא דיברתי עם אנשים פה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
וואלה אחי זה יהיה גדול... אם אתה תוכל לעזור אני יודה לך מאוד!!!
:)
אם לא אז חפיף אני ישאר איך שאני
מה קורה איתך ככה?
כמה זמן לא דיברתי עם אנשים פה |
הכל טוב ... עדיין קצת חולה
אבל שבוע הבא יחסית בית זונות
נתנו לו יום שלישי ורביעי חופש מהיחידה
ובשלישי החופש הוא כדי שנלך לבתי ספר לטקסים ...
יהיה נחמד בטח ....
למרות שנראה לי לא הכי יפה להיות עם מדי ב' בטקס
יום הזיכרון ...
תקשיב תן לי איזה אי-מייל שיש לך כדי שאני
יכתוב לסאומפר שישלח לך את הקוד שלך .
מה איתך חוץ מזה ? |
|
|
| Black-Dragon |
וואלה סבבה אחי.. אני מארגן מסיבת חוף בקרוב... משהו בסט
ראיתי שיש מישהו שעושה מסיבות גם
http://www.vipic.co.il/beach.htm
אבל עזוב אותך זה סתם חרא
:)
דרך אגב רשמתי לך את האי מייל בפי אם |
|
|
| luckystrike |
ואללה בהצלחה עם המסיבה
אתה גם מתקלט שם ?
קיבלתי את הפיאם ועניתי
:) |
|
|
| Black-Dragon |
ברורררררררר בלעדיי מה יהיה שם??
חחחחחח
סתםםםםםםםם
אני יוסיף מן הארמיניות שלי למסיבה |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
ברורררררררר בלעדיי מה יהיה שם??
חחחחחח
סתםםםםםםםם
אני יוסיף מן הארמיניות שלי למסיבה |
ואללה אחי?!@#
יאללה תגיד תאריך נקווה שנוכל להגיע |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
ואללה אחי?!@#
יאללה תגיד תאריך נקווה שנוכל להגיע |
30\5\2003
בחוף דבוש בהרצליה... |
|
|
|
|