|
Eftesnack :: Monday Bar Kryssen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
Ett nytt ord som är myntat är "ultramax", och jag tänkte skriva om när jag upplevde ett sånt :D
Ferry Corstens set var ortoligt bra, och man var så inåt helvete på G, inte minst eftersom jag o Steve hade stått och snackat och supit med Ferry Corsten och Kid Viscious :crazy: i över en timme, ända tills de behöve gå, Ferry hade ju ett set att spela :D
Jag var som sagt _jävligt_ på G! Ett underbart set. Så hör jag... Veracocha - Carte Blanche... :crazy: är inte tillräckligt för att beskriva känslan. Skriker "detta är så jäääävla bra" det högsta jag orkar, och sen jävlar... det var som att lägga i en växel som jag inte trodde fanns...
Normalt sätt är det inget märkvärdigt att folk släpper loss som fan och dansar på trance-tillställningar, men under detta avsnitt av setet stannar till och med trancefolket upp och kollar på oss :D På ett positivt sätt alltså ;)
Sipo aka mr Bitch beskrev mitt leende som att "det började på golvet, och gick ända upp till taket" :stongue: Han sa även att jag dansade sjukt bra, vilket ju är skoj :)
Själv minns jag engentligen bara att jag skrek att det var så bra, och sen en otroligt positiv känsla, energi utöver det vanliga... Att folket kollade, att jag dansade bra, att jag var glad etc är bara sådant som folk har sagt till mig :)
Fortfarande idag, två dagar efter detta, så blir jag fylld av glädje bara jag tänker tillbaka på det... och när man snackar om det med dom som var där, så håller dom med :cool: Så jääävla bra! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tänkte bara visa ett kort från kryssningen på fyra bra vänner som senare rokka på mainfloor
Steve, Ferry Corsten, Kid Viscious, Reveal
 |
|
|
| WhiteRussian |
Bara för att jag känner för att säga det igen..
FYFAN VAD ING AWESOME KRYSSNINGEN VAR!
Jag vill tillbaks...allt känns så tråkigt nu...så trivialt och onödigt... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Bara för att jag känner för att säga det igen..
FYFAN VAD ING AWESOME KRYSSNINGEN VAR!
Jag vill tillbaks...allt känns så tråkigt nu...så trivialt och onödigt... | Jag håller med
Bara en sån sak mitt på dagen eller när det var å vi bara softa vid Atlantis golvet du jag din polare å han Jonas...
Men sen så klart allt det andra...
Hittade ett kort på mig å Verminator... dock Vermi i profil :toothless
http://www.liquidsunset.org/photoga...00-0027_IMG.jpg |
|
|
| sipowitz |
Tjo!
Nu är man tillbaka i malmö efter hemresan från stockholm, vi sov över hos steve efter kryssen.
Precis kollat in de 600!! bilderna som jag och polarna tog under denna fantastiska kryssning... ska sorteras lite, sen släpps de =) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Tjo!
Nu är man tillbaka i malmö efter hemresan från stockholm, vi sov över hos steve efter kryssen.
Precis kollat in de 600!! bilderna som jag och polarna tog under denna fantastiska kryssning... ska sorteras lite, sen släpps de =) | Du jag såg du hade uppat dom (tack) men du kan väl uppa en till zip film när du har sorterat så kan folk ta den frå nmin ftp :gsmile: |
|
|
| Sand Leaper |
| Hva med J00f og Matt Hardwick?Spilte de bra? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Hva med J00f og Matt Hardwick?Spilte de bra? |
matt var sjuk, istället lirade j00f och ferry vars 3 timmar... j00f såg jag inte mkt av, festade ju med ferry :p |
|
|
| DylanSwe |
| Nån som har någon aning om det var nån nätradio eller pryl som sände Ferry's spelning? Skulle fan äta råbark för att få ha den spelningen! |
|
|
| Dj P.A! |
Lite väl mycket "pushar" för Ferry tycker jag...Tycker att han var bra men lite grann för "Cheezy". Nä, Fleming var klart bättre. Körde ju ett par Grymma låtar. Bl a nya MIKE singeln "Turn The Lights Out"
gissa om man röjde till den. Snackade även med John lite snabbt efteråt och han var mycket nöjd med hur publiken varit i Sverige på båten samt Trance Nation. Fick även en kort på mig och fleming.
http://www.berentsen.nu/siljatrance/index4.htm |
|
|
| morakickers |
GRYM KRYSS. instämmer i allt ovan (utom att jag söp m super-DJ's :p )...det gjorde jag inte. mitt enda personliga minus var att jag belv för trött kväll 2 (*snyft* - varför blir man så trött ibland precis när man INTE vill?).
STORT MINUS var en ibland lite muckig/psyko stämning: jag hörde efteråt att två killar misshandlat en tjej natt 2, sen stod polisen och väntade vid landstigningen - ngn som vet om de tog dem??
jag hoppas verkligen de tar de där jävla djuren som hoppat på och misshandlat EN TJEJ!! illa nog m bråk killar emellan....
asså FYYY FAAAN - kan inte folk bete sig som människor??!! gör mig helt matt!! |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by morakickers
STORT MINUS var en ibland lite muckig/psyko stämning: jag hörde efteråt att två killar misshandlat en tjej natt 2, sen stod polisen och väntade vid landstigningen - ngn som vet om de tog dem??
jag hoppas verkligen de tar de där jävla djuren som hoppat på och misshandlat EN TJEJ!! illa nog m bråk killar emellan.... |
en jättesöt tjej som bodde i hytten mitt emot vår hytt :( hade två stora "slagskador", en på vardera kinden, såg inte vackert ut... hoppas verkligen att de fick fast dem! :mad: |
|
|
|
|