return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
עזרה עם ה shoutcast
View this Thread in Original format
sputnik_IL
אז ככה
הבנתי שבשביל לשדר ברשת אני צריך להשתמש בתוכנה בשם
shoutcast

עכשיו הורדתי ואין לי מושג איך לשדר בעזרתה..
הכוונה שלי היא לשדר ל3 חברים שלי וזהו

מישהו יכול להסביר לי מהו התחיל
וכיצד לשדר

בתודה אלי
:tongue3
Rising
אם זה עדיין אקטואלי..
שלח בפרטי אני אעזור לך
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by sputnik_IL
אז ככה
הבנתי שבשביל לשדר ברשת אני צריך להשתמש בתוכנה בשם
shoutcast

עכשיו הורדתי ואין לי מושג איך לשדר בעזרתה..
הכוונה שלי היא לשדר ל3 חברים שלי וזהו

מישהו יכול להסביר לי מהו התחיל
וכיצד לשדר

בתודה אלי
:tongue3


הקובץ HELP
מאוד עוזר ומאוד ברור
sputnik_IL
quote:
Originally posted by Rising
אם זה עדיין אקטואלי..
שלח בפרטי אני אעזור לך


שלחתי לך
ה"פ

תודה על העזרה
:happy2:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement