| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by sputnik_IL
אז ככה
הבנתי שבשביל לשדר ברשת אני צריך להשתמש בתוכנה בשם
shoutcast
עכשיו הורדתי ואין לי מושג איך לשדר בעזרתה..
הכוונה שלי היא לשדר ל3 חברים שלי וזהו
מישהו יכול להסביר לי מהו התחיל
וכיצד לשדר
בתודה אלי
:tongue3 |
הקובץ HELP
מאוד עוזר ומאוד ברור |
|
|