|
Sensation-theme (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| mantisnl |
| net gemist :whip: |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by mantisnl
net gemist :whip: |
je wordt er strax toch mee doodgegooid, kansen zat |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Johan Gielen opende z'n set op Qontact hiermee. Is best een aardig plaatje. Beter dan vorig jaar in ieder geval. Rank 1 heeft hem trouwens inderdaad geproduceerd. |
Dus toch, idd, vet nummer! Beter dan die van vorig jaar. |
|
|
| Switch |
| ik vond em zeer matig, klonk voor geen meter |
|
|
| TranceFool |
| Op qontact vond ik em zeker lekker klinken, weet zeker dat ie zwaar tegenvalt als ik em nu nog een keer hoor |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Mja beetje matig |
Vind ik ook. Er zit weinig diepgang in die tune. |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Vind ik ook. Er zit weinig diepgang in die tune. |
Voor het eerst sinds 2 jaar weer een redelijke Sensation theme, je kan t ook positief bekijken :D |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
net gehoord bij ASOT en ik vind hem wel aardig iig beter dan die van vorig jaar. hij deed mij een beetje denken aan de orange theme. |
Precies... dit was ook het eerst wat ik dacht toen ik the Anthem 2003 hoorde.. Orange Theme :)
Verder wel een leuk nummer voor een anthem (in ieder geval veel beter als vorig jaar), maar het is zeker geen echte topper. |
|
|
| dj_spare |
| deze track lijkt zeker op The Orange Theme remix van hun... good old times :) alleen staan ze niet in de line-up zal ie wel bij iedere aankondiging 3x gedraaid worden:o |
|
|
| TranceFool |
| Na em nog een keer geluisterd te hebben moet ik zeggen dat ik het zeker geen slecht nummertje vind, ook geen topper. Wel een goede track voor de Sensation theme denkik! :) |
|
|
| DJ_Massive |
hele goede plaat naar mijn mening, ondanks het feit dat hij enige overeenkomsten vertoont met "The Orange Theme", gewoon heel goed geproduceerd door Rank 1.
(de eerste de beste die het aandurft om te zeggen dat ik dit alleen zeg omdat het een plaat van Rank 1 is ram ik vriendelijk al zn tanden uit de bek, dank u :p ) |
|
|
|
|