|
מדא"ג ינואר 03- כבוד!
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
טוב... למי שדי חדש פה ועוד לא מכיר אותי
אני רונן, וב 4 חודשים האחרונים עשיתי קורס מדא"ג (מדריכי כושר קרבי)
היום... סייייייייייייייייייייייייייייימתי! :stongue: :haha: :happy2: :tongue3 :tongue2 :gsmile: :toocool: :eyes: :eyespop: :D :stongue: :haha: :tongue2 :toocool: :crazy: :tongue3 :happy2: :eyespop:
אקיצר- יצאתי מצטיין מחלקתי אז משאירים אותי בבה"ד 8 (ווינגייט)ועושים לי עכשיו חפיפה למדור בקרה
אני לא הולך להיות בדיוק מדא"ג
אלא בקר כושר קרבי...
בגדול- אתה מוודא שכל היחידות בצה"ל עומדות בתוכניות אימונים שלהם, ומצד שני לא חורגות מסרגל המאמצים שלהם- אתה גם בוחן אותם פיזית... הכי כיף :D
איך אני כבר מת לרוץ עם יחידות מיוחדות... ש-13\ מטכ"ל\ דובדבן וכל אלה
:D
אקיצר- יצא לי להגיע לבסיס של כל אחד ממכם פה
(כמעט :)
וחשוב מכל... יש לי איזה 2 אפטרים בשבוע וחמשוש
אז צפו לראות אותי פק"ל פה :) |
|
|
| DjChook |
אחייייייי התגעגעתי אליך :)
שמח שאתה מאושר גבר |
|
|
| luckystrike |
אחי שמח שאתה מרוצה
שיהיה בהצלחה !!!
:)
טוב לדעת שאתה חוזר ... |
|
|
| Hell_Copter |
סחטיין עלייך אח שלי!!!!
נשמע כאילו ממש הסתדרת
אז בעוד 7 חודש שאני יתגייס אולי נראה אותך בטירונות שלי :D |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
סחטיין עלייך אח שלי!!!!
נשמע כאילו ממש הסתדרת
אז בעוד 7 חודש שאני יתגייס אולי נראה אותך בטירונות שלי :D |
כן אה... אנחנו כולה 5 במדור
אז יש סיכויי של 20% שאני אהיה זה שיבדוק את הפלוגה שלך
אז נראה מה אתה באמת שווה ;) |
|
|
| Sniper |
מזל טוב אח שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!:]]
ברוך השבבבבב איך התגעתייי
בקיצר אני עוד פחות מ4 חודשים ככה מתגיס
אז יש מצב שניתראה:P
אני דורש פרוטקציות אהממ אהממ |
|
|
| Flotser |
מזל טוב על ההצטיינות :)
וברוך השב :p |
|
|
| luckystrike |
רונן לא שאני מזלזל אבל אתה קצת בסרטים ...
נראה לך שחמישה אנשים בודקים את כל היחידות בצה"ל ?
טוב לא משנה יש דברים שגם קשורים לצעירות קצת ...
ליסטן - אין מצב שאתה תהיה גם בשמינית מהיחידות
בצה"ל ... |
|
|
| eXeTik |
מורן... אני צעיר מת עם פז"ם של במבה... מודה :)
אבל פה אני דווקא צודק, יש כולה 5 בקרים בכל צה"ל
אני מדבר על בקרי כושר קרבי... אקיצר, הביקורת זה פעם בכמה חודשים
אז כן- רק 5 אנשים בודקים את כל היחידות בצה"ל |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by eXeTik
מורן... אני צעיר מת עם פז"ם של במבה... מודה :)
אבל פה אני דווקא צודק, יש כולה 5 בקרים בכל צה"ל
אני מדבר על בקרי כושר קרבי... אקיצר, הביקורת זה פעם בכמה חודשים
אז כן- רק 5 אנשים בודקים את כל היחידות בצה"ל |
יש לך איסיקיו ?
חבל פשוט שנדבר על זה פה אני יסביר לך שם כמה דברים |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by eXeTik
מורן... אני צעיר מת עם פז"ם של במבה... מודה :)
אבל פה אני דווקא צודק, יש כולה 5 בקרים בכל צה"ל
אני מדבר על בקרי כושר קרבי... אקיצר, הביקורת זה פעם בכמה חודשים
אז כן- רק 5 אנשים בודקים את כל היחידות בצה"ל |
תגיד אחי פגשת שם אולי מישהו שקוראים לו
זוהר שדה
הוא מבוגר ....
? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
ברוך השב בחור!!!
:rolleyes: :D :D :D
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
שמת לב שיש לך פה עכשיו תחרות בקטע של החתימות?
:rolleyes: |
|
|
|
|