return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מדא"ג ינואר 03- כבוד!
View this Thread in Original format
eXeTik
טוב... למי שדי חדש פה ועוד לא מכיר אותי
אני רונן, וב 4 חודשים האחרונים עשיתי קורס מדא"ג (מדריכי כושר קרבי)

היום... סייייייייייייייייייייייייייייימתי! :stongue: :haha: :happy2: :tongue3 :tongue2 :gsmile: :toocool: :eyes: :eyespop: :D :stongue: :haha: :tongue2 :toocool: :crazy: :tongue3 :happy2: :eyespop:

אקיצר- יצאתי מצטיין מחלקתי אז משאירים אותי בבה"ד 8 (ווינגייט)ועושים לי עכשיו חפיפה למדור בקרה
אני לא הולך להיות בדיוק מדא"ג
אלא בקר כושר קרבי...
בגדול- אתה מוודא שכל היחידות בצה"ל עומדות בתוכניות אימונים שלהם, ומצד שני לא חורגות מסרגל המאמצים שלהם- אתה גם בוחן אותם פיזית... הכי כיף :D

איך אני כבר מת לרוץ עם יחידות מיוחדות... ש-13\ מטכ"ל\ דובדבן וכל אלה
:D

אקיצר- יצא לי להגיע לבסיס של כל אחד ממכם פה
(כמעט :)


וחשוב מכל... יש לי איזה 2 אפטרים בשבוע וחמשוש
אז צפו לראות אותי פק"ל פה :)
DjChook
אחייייייי התגעגעתי אליך :)

שמח שאתה מאושר גבר
luckystrike
אחי שמח שאתה מרוצה
שיהיה בהצלחה !!!
:)

טוב לדעת שאתה חוזר ...
Hell_Copter
סחטיין עלייך אח שלי!!!!
נשמע כאילו ממש הסתדרת
אז בעוד 7 חודש שאני יתגייס אולי נראה אותך בטירונות שלי :D
eXeTik
quote:
Originally posted by Hell_Copter
סחטיין עלייך אח שלי!!!!
נשמע כאילו ממש הסתדרת
אז בעוד 7 חודש שאני יתגייס אולי נראה אותך בטירונות שלי :D


כן אה... אנחנו כולה 5 במדור
אז יש סיכויי של 20% שאני אהיה זה שיבדוק את הפלוגה שלך
אז נראה מה אתה באמת שווה ;)
Sniper
מזל טוב אח שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!:]]
ברוך השבבבבב איך התגעתייי

בקיצר אני עוד פחות מ4 חודשים ככה מתגיס
אז יש מצב שניתראה:P
אני דורש פרוטקציות אהממ אהממ
Flotser
מזל טוב על ההצטיינות :)

וברוך השב :p
luckystrike
רונן לא שאני מזלזל אבל אתה קצת בסרטים ...
נראה לך שחמישה אנשים בודקים את כל היחידות בצה"ל ?

טוב לא משנה יש דברים שגם קשורים לצעירות קצת ...
ליסטן - אין מצב שאתה תהיה גם בשמינית מהיחידות
בצה"ל ...
eXeTik
מורן... אני צעיר מת עם פז"ם של במבה... מודה :)
אבל פה אני דווקא צודק, יש כולה 5 בקרים בכל צה"ל
אני מדבר על בקרי כושר קרבי... אקיצר, הביקורת זה פעם בכמה חודשים
אז כן- רק 5 אנשים בודקים את כל היחידות בצה"ל
luckystrike
quote:
Originally posted by eXeTik
מורן... אני צעיר מת עם פז"ם של במבה... מודה :)
אבל פה אני דווקא צודק, יש כולה 5 בקרים בכל צה"ל
אני מדבר על בקרי כושר קרבי... אקיצר, הביקורת זה פעם בכמה חודשים
אז כן- רק 5 אנשים בודקים את כל היחידות בצה"ל



יש לך איסיקיו ?
חבל פשוט שנדבר על זה פה אני יסביר לך שם כמה דברים

Flotser
quote:
Originally posted by eXeTik
מורן... אני צעיר מת עם פז"ם של במבה... מודה :)
אבל פה אני דווקא צודק, יש כולה 5 בקרים בכל צה"ל
אני מדבר על בקרי כושר קרבי... אקיצר, הביקורת זה פעם בכמה חודשים
אז כן- רק 5 אנשים בודקים את כל היחידות בצה"ל


תגיד אחי פגשת שם אולי מישהו שקוראים לו
זוהר שדה
הוא מבוגר ....
?
DJ-Kreing^^
ברוך השב בחור!!!
:rolleyes: :D :D :D
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:

שמת לב שיש לך פה עכשיו תחרות בקטע של החתימות?
:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement