|
CD's gemaakt door TA
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Het werd al een beetje in een andere thread besproken. Aangezien niet iedereen dat leest ben ik ff een nieuwe thread begonnen. Veel van ons verdienen een centje bij met het verkopen van zelfsamengestelde CD'tjes, ik ook:) Maak mn eigen covertje met Coral Draw, zal ik nog wel es posten. Ik ben zeer benieuwd naar jullie traxx. Dit is de laatste CD die ik heb gemaakt voor een gozer uit mn klas die wat hardere muziek wilde, vooral techno. Normaal maak ik niet van die harde CD's. Gooi er meestal van alles op, want de een wil weer dit en de ander dat. Maar goed dit is mn laatste uitgebrachte CD'tje, week 20. Normaal heet ie Xplosive Sounds, maar dit keer Hard Sounds. Comments & your CD please
1. Speedy J - Electric Deluxe
2. DJ Hell - Hot On The Heels Of Love (Dave Clarke remix)
3. Deepack - Drop Out
4. Lithium - Play The Drums
5. Jay Frog - Pushin (Hennes & Cold remix)
6. Megamind - Taub (Picotto mix)
7. S.O.L. Vs. GAT-CHA - We Call It Techno (Dj Session One remix)
8. Saccoman - The Recall (Picotto Answer mix)
9. Guess Who - Posse (Club mix)
10. Michael Burkat - Simply Pounce
11. Cosmic Gate - Running Out Of Time
12. Jeff Mills - The Bells
Latuurrzzz.... |
|
|
| Akira |
dit is ID keihard beuken...het begint echt meesterlijk met SPeed J
en daarna ook nog es eindigen met de bells TOP hoor |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Akira
dit is ID keihard beuken...het begint echt meesterlijk met SPeed J
en daarna ook nog es eindigen met de bells TOP hoor |
:D Altijd leuk, een positieve reactie, THANX!:D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Doet me weer denken aan QLIMAX, waar ze ook de boel afbraken met die lekkere zzuperharde nummers. Daar gooide ze zelfs nog wat oude Hakkuh nummers er door...I like That!! |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Doet me weer denken aan QLIMAX, waar ze ook de boel afbraken met die lekkere zzuperharde nummers. Daar gooide ze zelfs nog wat oude Hakkuh nummers er door...I like That!! |
Gewoon LOS en nergens aan denken:D :D :D :D |
|
|
| TranceFool |
| Ik kom er net achter dat Guess Who - Posse gewoon het nieuwe nummer van Scooter is Scooter - Posse, We Need You On The Floor. Ben ik de eerste die dit hoort........of juist de laatste???:) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Gewoon LOS en nergens aan denken:D :D :D :D |
Ist alweer weekend!!??!!!??!?!?!?!!!!! :D :p :rolleyes: :D
Maybe vanavond ook nog maar ff naar Apeldoorn.. daar schijnt ook feest te zijn!!! w000T! elke dag gefeest van dit weekend!
Ik wil trouwes weles wat mp3s hebben van miss viris! dies niet alleen allejezus knap maar draait ook nog lekker! en chill!
ps vooral nummer 7 is cool.. de rest van de titels ken ik wel maar welk nummer daarbij hoort :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ist alweer weekend!!??!!!??!?!?!?!!!!! :D :p :rolleyes: :D
Maybe vanavond ook nog maar ff naar Apeldoorn.. daar schijnt ook feest te zijn!!! w000T! elke dag gefeest van dit weekend!
Ik wil trouwes weles wat mp3s hebben van miss viris! dies niet alleen allejezus knap maar draait ook nog lekker! en chill!
ps vooral nummer 7 is cool.. de rest van de titels ken ik wel maar welk nummer daarbij hoort :D |
Tering man, je lijkt Bellie wel, die gozer gaat van het ene naar het andere feest, kzou me god nie weten waar jullie het geld vandaan halen. Ik verdien wel wat met die CD'tjes maar niet zoveel, hehe.
Nummer 7 vind ik ook heel erg cool:p :p
Latuurrzzz.... |
|
|
| Glaniskanis |
Jajaja, ik heb ook maar weer eens een CD'tje gemixt
Ik heb nog geen naam ervoor (suggesties welkom) maar het moet wel een vage/wazige/koele naam zijn :p
Dit is de tracklist (wel een paar wat oudere tracks maar ik ga niet voor de nieuwigheid eerder de kwaliteit):
01: Intimo - Spirit In The Sky (Original Mix)
02: DJ Tom-X - Power Pad (Extended Mix)
03: Jay Frog - Pushin (Pulsedriver Remix)
04: Marc Aurel - The Sun (DJ JamX & De Leon's Dumonde Mix)
05: Flutlicht - Icarus (S.H.O.K.K. Mix)
06: Tony Walker - Field Of Joy (Flutlicht Mix)
07: Bush - Cosmic Vibes (Original Mix)
08: DJ Hitch-Hiker - Show Me Heaven (Original Mix)
09: Nordlicht - Cry (Hennes & Cold Mix)
10: Hennes & Cold - Sound Of Rock (Original Mix)
11: Yanny & DJ Gollum - Shadows & Lights (Original Mix)
12: Deepack - Drop Out (Original Mix)
13: Signum - First Strike (Original Mix)
Commentaar welkom (liefst geen slecht commentaar want dan ga ik natuurlijk weer huilen :D).
Als ik goede/snelle ruimte heb zal ik hem ook wel uppen zodat ie gedownload kan worden maar dat heb ik dus (nog) niet (iemand met ruimte (liefst een pubje)? PM me :p)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Jesse |
ik heb ook nog een cdtje gemaakt gister, met MixMeister 3, (Glanis bedankt voor de tip!! Echt heel vet proggie, was zelf eerst aan het kloten met mp3's/cd's mixen met mengpaneel maar werkte nogal frustrerend.. :mad: )
Maar goed, ik hou zelf meer van de uplifting trance, af en toe beetje progressive maar die relaxte trance is zekers wel mijn favoriet :D
tracklist:
01 Rising Star - Touch Me (Armin Van Buuren Remix)
02 Rank 1 - Such Is Life (A1 Mix)
03 E-Motion - Broken Wings
04 Max Graham - Falling Together
05 DJ Tiësto - Flight 643
06 Madonna - What It Feels Like For A Girl (Above & Beyond Club Mix)
07 Angelic - Can't Keep Me Silent
08 Kamaya Painters - Endless Wave
09 Jan Johnston - Flesh (DJ Tiësto Remix)
10 Insigma - Oddessey (Insigma Remix)
11 Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (Armin Van Buuren Remix 1)
Zitten aantal 'oudere' nummers tussen (vooral endless wave) maar die is gewoon zo goed dat dat niet uitmaakt ;) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Jajaja, ik heb ook maar weer eens een CD'tje gemixt
Ik heb nog geen naam ervoor (suggesties welkom) maar het moet wel een vage/wazige/koele naam zijn :p
Dit is de tracklist (wel een paar wat oudere tracks maar ik ga niet voor de nieuwigheid eerder de kwaliteit):
01: Intimo - Spirit In The Sky (Original Mix)
02: DJ Tom-X - Power Pad (Extended Mix)
03: Jay Frog - Pushin (Pulsedriver Remix)
04: Marc Aurel - The Sun (DJ JamX & De Leon's Dumonde Mix)
05: Flutlicht - Icarus (S.H.O.K.K. Mix)
06: Tony Walker - Field Of Joy (Flutlicht Mix)
07: Bush - Cosmic Vibes (Original Mix)
08: DJ Hitch-Hiker - Show Me Heaven (Original Mix)
09: Nordlicht - Cry (Hennes & Cold Mix)
10: Hennes & Cold - Sound Of Rock (Original Mix)
11: Yanny & DJ Gollum - Shadows & Lights (Original Mix)
12: Deepack - Drop Out (Original Mix)
13: Signum - First Strike (Original Mix)
Commentaar welkom (liefst geen slecht commentaar want dan ga ik natuurlijk weer huilen :D).
Als ik goede/snelle ruimte heb zal ik hem ook wel uppen zodat ie gedownload kan worden maar dat heb ik dus (nog) niet (iemand met ruimte (liefst een pubje)? PM me :p)
Greetz,
Glaniskanis |
Jep great list, dit is de stijl waar ik ook van hou, lekkere harde trance, WAHOOOOO:D :D :D |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Jajaja, ik heb ook maar weer eens een CD'tje gemixt
Ik heb nog geen naam ervoor (suggesties welkom) maar het moet wel een vage/wazige/koele naam zijn :p
Dit is de tracklist (wel een paar wat oudere tracks maar ik ga niet voor de nieuwigheid eerder de kwaliteit):
01: Intimo - Spirit In The Sky (Original Mix)
02: DJ Tom-X - Power Pad (Extended Mix)
03: Jay Frog - Pushin (Pulsedriver Remix)
04: Marc Aurel - The Sun (DJ JamX & De Leon's Dumonde Mix)
05: Flutlicht - Icarus (S.H.O.K.K. Mix)
06: Tony Walker - Field Of Joy (Flutlicht Mix)
07: Bush - Cosmic Vibes (Original Mix)
08: DJ Hitch-Hiker - Show Me Heaven (Original Mix)
09: Nordlicht - Cry (Hennes & Cold Mix)
10: Hennes & Cold - Sound Of Rock (Original Mix)
11: Yanny & DJ Gollum - Shadows & Lights (Original Mix)
12: Deepack - Drop Out (Original Mix)
13: Signum - First Strike (Original Mix)
Commentaar welkom (liefst geen slecht commentaar want dan ga ik natuurlijk weer huilen :D).
Als ik goede/snelle ruimte heb zal ik hem ook wel uppen zodat ie gedownload kan worden maar dat heb ik dus (nog) niet (iemand met ruimte (liefst een pubje)? PM me :p)
Greetz,
Glaniskanis |
Sorry, ik weet geen naam :D (vind ik ook altijd zo moeilijk om een geschikte naam te vinden). Zitten wel een paar toppers tussen, ik ken alleen nummer 2, 8, 11 en 12 (nog) niet.
Ik ben nu zelf ook aan het experimenteren met Mixmeister... dat mixmeister is echt wel een gaaf programma zeg... alleen het mixen met de wat "rustige" trance heb ik nog niet echt onder de knie... Het wat hardere spul gaat veel beter.
Ik ben nu bezig met deze mix : (iemand nog tips voor goede platen die hier tussen passen ???)
Potatoheads - Mix The Master (CJ Stone & Caba Knolls Mix)
Barthezz - On The Move (Dumonde Remix)
Pulsedriver - Cambodia (Green Court Remix)
Jay Frog - Pushin (Pulsedriver Remix)
Quo Vadis - Sonic Boom (Yomanda Remix)
Signum - First Strike
D-Factor - The Wrong Shake
DJ Tiesto - Flight 643
Marco V - Recovered
JamX - Warriors
Bush - Forget The Past
Sommige overgangen vind ik zeer geslaagd.. vooral de overgangen van Sonic Boom naar First Strike en van the Wrong Snake naar Flight 643 klinken erg goed :) |
|
|
|
|