return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
נו, לא באתי לחדש אבל מכבי ת"א לקחה גביע
View this Thread in Original format
DJentlman
פשוט הייתי במשחק , חבר קיבל מהצבא חינם כרטיסים
איךשהוא עד הרבע הרביעי נראה שלגבעה היה סיכוי

אבל אין כמו שארפ :D
luckystrike
שארפ פשוט מלך !!!
אין עליו!!!

ראסמי הוא שיחק היום עם הלב ...

היה משחק חמוד ... גבעת שמואל קבוצה
שהחזיקה דיי טוב ...

מכבי השנה עלובים בסה"כ ...
Hell_Copter
וואי... ואני סימנתי בווינר עליהם!!!
זכיתי ב 600 שקל!!@#$#%#@$!~!@!~@



סתם... מי ממלא ווינר בכלל ;)
KrazyDJs
אההה
לא נראה לי שזה מחדש למישהו משהו

זה היה שקוף שהם יקחו...

בכל מקרה לא ראיתי תמשחק..
לא ידעתי בכלל שהיה אחד

הייתי עסוק בלדעת אם יש שביתה או אין...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement