|
Är det bara jag eller...?
|
View this Thread in Original format
| NordLight |
Forumet laddar skitlångsamt de senaste dagarna. Det tar evigheter att reply:a och läsa threads. Är det TA servern som är överbelastad? Någon annan som har samma problem?
Greetz
NordLight |
|
|
| SWE_TRANCE |
YES, servern lär väl vara överbelastad...
Ibland rullar det på hur fort som helst, och ibland seegar det.. |
|
|
| dbl |
| nepp, det e inte bara du... e hel segt lite då och då :( |
|
|
| dj_hysterix |
Yupp, den e väl överbelastad :D
nu har du gjort en topic om den och nu överbelastar vi servern ännu mera genom att replaja :p |
|
|
| x-dream |
| Den har varit mycket seg senaste tiden men å andra sidan så har det kommit mera folk ju... |
|
|
|
|