return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Är det bara jag eller...?
View this Thread in Original format
NordLight
Forumet laddar skitlångsamt de senaste dagarna. Det tar evigheter att reply:a och läsa threads. Är det TA servern som är överbelastad? Någon annan som har samma problem?

Greetz
NordLight
SWE_TRANCE
YES, servern lär väl vara överbelastad...
Ibland rullar det på hur fort som helst, och ibland seegar det..
dbl
nepp, det e inte bara du... e hel segt lite då och då :(
dj_hysterix
Yupp, den e väl överbelastad :D

nu har du gjort en topic om den och nu överbelastar vi servern ännu mera genom att replaja :p
x-dream
Den har varit mycket seg senaste tiden men å andra sidan så har det kommit mera folk ju...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement