return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
זה רק אני או שהמסיבות הכי טובות.....
View this Thread in Original format
DJentlman
טוב אז תסלחו לי , אני קצת שתוי (אבל לא שיכור)
אבל הרגע חזרתי ממסיבה במועדון נחמד (שיבר ) למי שמכיר ,
בכל מקרה , הגעתי למסקנה,
מסיבות הן הרבה הרבה יותר כיפייות כשאתה
נכנס בחינם :).
נכון?:D
Triple-z
נכון מאוד :D
ושהשתיה חינם גם אז הכלל חבל על הזמן :crazy:
luckystrike
גם ארוחות יותר טעימות שהם בחינם וזיונים יותר טובים
עם בנות שיש להם חבר ...

המממ מה ?!?!?
מי אמר את זה?!?!?

;
DJentlman
כן,
שתייה חינם הייתה עד 1

אז הספקתי לשתות קצת
למרות שבד"כ אני לא שותה מי יודע מה
Hell_Copter
עכשיו אתה מבין איך אני מרגיש
כי כמעט לאף מסיבה בזמן האחרון אני לא משלם...

האנגר תכלת וכל מיני מועדונים בתל אביב יש לי חינם
לימבו שזה יענו תל יצחק\סוהו
יש לי חינם
הפקות של אנ אקס יש לי חינם
דום חיילים אני יכול להוציא חינם ואם לא אז הנחות...

אם הייתי אשכרה משלם לכל המסיבות שאני הולך הייתי במינוס גדול פי 2 משל מורן ;)

אלה החיים!!!@$#%#$!@

:)
Sniper
ואללה תצודק אחי אני לא יגיד שאני לכל מסיבה ניכנס חינם אבל להרבה אני ניכנס חינם בכל אופן זה באמת כיף חבל על הזמן!:]

ואתה נהנה הרבה יותר כי יש תקטעים שמסיבות לפעמים לוקחים איזה 70 שקל כניסה ואתה מתבאס אחוש כאילו פאק מה 70 שקל?!$@
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter


אם הייתי אשכרה משלם לכל המסיבות שאני הולך הייתי במינוס גדול פי 2 משל מורן ;)

אלה החיים!!!@$#%#$!@

:)


דיי לצחוק על המינוס שלי יא קקה !
ועוד במצב של היום ...
:(

לא מספיק אני מגרד שקלים מתחת למכונות שתייה ואוכל
אוכל של ציפורים יחד עם היונים שמאכילים אותם הזקנים
בכיכר בת"א ...
:(
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
דיי לצחוק על המינוס שלי יא קקה !
ועוד במצב של היום ...
:(

לא מספיק אני מגרד שקלים מתחת למכונות שתייה ואוכל
אוכל של ציפורים יחד עם היונים שמאכילים אותם הזקנים
בכיכר בת"א ...
:(


למה אתה לא אומר כלום!?!?!?
אני יארגן לך בונזו או משהו מחברים!!
Black-Dragon
quote:
Originally posted by DJentlman
טוב אז תסלחו לי , אני קצת שתוי (אבל לא שיכור)
אבל הרגע חזרתי ממסיבה במועדון נחמד (שיבר ) למי שמכיר ,
בכל מקרה , הגעתי למסקנה,
מסיבות הן הרבה הרבה יותר כיפייות כשאתה
נכנס בחינם :).
נכון?:D



אם כך תגיע למסיבת חוף
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement