|
זה רק אני או שהמסיבות הכי טובות.....
|
View this Thread in Original format
| DJentlman |
טוב אז תסלחו לי , אני קצת שתוי (אבל לא שיכור)
אבל הרגע חזרתי ממסיבה במועדון נחמד (שיבר ) למי שמכיר ,
בכל מקרה , הגעתי למסקנה,
מסיבות הן הרבה הרבה יותר כיפייות כשאתה
נכנס בחינם :).
נכון?:D |
|
|
| Triple-z |
נכון מאוד :D
ושהשתיה חינם גם אז הכלל חבל על הזמן :crazy: |
|
|
| luckystrike |
גם ארוחות יותר טעימות שהם בחינם וזיונים יותר טובים
עם בנות שיש להם חבר ...
המממ מה ?!?!?
מי אמר את זה?!?!?
; |
|
|
| DJentlman |
כן,
שתייה חינם הייתה עד 1
אז הספקתי לשתות קצת
למרות שבד"כ אני לא שותה מי יודע מה |
|
|
| Hell_Copter |
עכשיו אתה מבין איך אני מרגיש
כי כמעט לאף מסיבה בזמן האחרון אני לא משלם...
האנגר תכלת וכל מיני מועדונים בתל אביב יש לי חינם
לימבו שזה יענו תל יצחק\סוהו
יש לי חינם
הפקות של אנ אקס יש לי חינם
דום חיילים אני יכול להוציא חינם ואם לא אז הנחות...
אם הייתי אשכרה משלם לכל המסיבות שאני הולך הייתי במינוס גדול פי 2 משל מורן ;)
אלה החיים!!!@$#%#$!@
:) |
|
|
| Sniper |
ואללה תצודק אחי אני לא יגיד שאני לכל מסיבה ניכנס חינם אבל להרבה אני ניכנס חינם בכל אופן זה באמת כיף חבל על הזמן!:]
ואתה נהנה הרבה יותר כי יש תקטעים שמסיבות לפעמים לוקחים איזה 70 שקל כניסה ואתה מתבאס אחוש כאילו פאק מה 70 שקל?!$@ |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם הייתי אשכרה משלם לכל המסיבות שאני הולך הייתי במינוס גדול פי 2 משל מורן ;)
אלה החיים!!!@$#%#$!@
:) |
דיי לצחוק על המינוס שלי יא קקה !
ועוד במצב של היום ...
:(
לא מספיק אני מגרד שקלים מתחת למכונות שתייה ואוכל
אוכל של ציפורים יחד עם היונים שמאכילים אותם הזקנים
בכיכר בת"א ...
:( |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
דיי לצחוק על המינוס שלי יא קקה !
ועוד במצב של היום ...
:(
לא מספיק אני מגרד שקלים מתחת למכונות שתייה ואוכל
אוכל של ציפורים יחד עם היונים שמאכילים אותם הזקנים
בכיכר בת"א ...
:( |
למה אתה לא אומר כלום!?!?!?
אני יארגן לך בונזו או משהו מחברים!! |
|
|
| Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by DJentlman
טוב אז תסלחו לי , אני קצת שתוי (אבל לא שיכור)
אבל הרגע חזרתי ממסיבה במועדון נחמד (שיבר ) למי שמכיר ,
בכל מקרה , הגעתי למסקנה,
מסיבות הן הרבה הרבה יותר כיפייות כשאתה
נכנס בחינם :).
נכון?:D |
אם כך תגיע למסיבת חוף
:D |
|
|
|
|