return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
w t f ?????
View this Thread in Original format
Rising
לא יוע זה בטח קצת ישן... אבל
מהההה????? עכשיו אני רואה את זה...

http://news.walla.co.il/?w=/8/381932

?
:wtf:
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Rising
לא יוע זה בטח קצת ישן... אבל
מהההה????? עכשיו אני רואה את זה...

http://news.walla.co.il/?w=/8/381932

?
:wtf:


wow..
פשוט מרתק..
חייבים לדבר על זה..
luckystrike
כאילו מה זה יאללה רועי סגור לו את זה ???

מה איתי ???!?!


אאאאאררררררררררררר

:whip:

אז מה אם אני נחמד לא סוגר כמעט ! אי אפשר להזכיר אותי ?!?!?
Flotser
אמאלה מה זה?!?!?!?
איזה מסכן
:eyes:
NyKoN
איכס כוס עמאק
איך לעזאזל עובר יכול לגדול לילד עם שערות וציפורניים בתוך בן?!
DJentlman
אם כבר תופעות אז מה עם זה

http://news.walla.co.il/?w=//382696
Hell_Copter
נו יאללה טוב אם אתם כל כך רוצים אני יסגור :D


גילי... לא פתח לי את הלינק שלך...
יענו פתח אבל לא היה כתוב כלום


אה ואורן...
מוזר... אתה!!!!
מה אתה רותה להדיין על נושאים כאלה?!?!?!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag
מוזר...הלינקים של היום


הבנתי למה זה לא פתח לי את שלך...
הוספת איזה פסיק שם
אז אתה המוזר מביננו#@$@#%$#%

קיצר...
פשוט אין מילים :p
Rising
סיירתי לי בוואלה והליקנ קיפץ לו מול העיניים שלי... אז החלטתי לשתף אותכם ואז ראיתי ההודעה קצרה מדיי אז הוספתי סקר :wtf:
Segev
אתם שמים לב אבל איפה זה היה?!?!?

בקזחסטן אצל הערבים האלה... אין לדעת מה קורה איתם
אבל בטח איזה גילוי עריות..

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Segev
אתם שמים לב אבל איפה זה היה?!?!?

בקזחסטן אצל הערבים האלה... אין לדעת מה קורה איתם
אבל בטח איזה גילוי עריות..


צעיר...
קזחסטן זה לא ממש ערבים
זה חלק מברית המועצות לשעבר לידיעתך... :rolleyes:
Segev
צעיר הופה איזה מילה הזכרת לי איזה אחד שהוא עכשיו התגייס וקרוא לנו צעירים
:D

אבל טוב לדעת שזה לא ערבים...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement