|
w t f ?????
|
View this Thread in Original format
| MASTERsplinter |
wow..
פשוט מרתק..
חייבים לדבר על זה.. |
|
|
| luckystrike |
כאילו מה זה יאללה רועי סגור לו את זה ???
מה איתי ???!?!
אאאאאררררררררררררר
:whip:
אז מה אם אני נחמד לא סוגר כמעט ! אי אפשר להזכיר אותי ?!?!? |
|
|
| Flotser |
אמאלה מה זה?!?!?!?
איזה מסכן
:eyes: |
|
|
| NyKoN |
איכס כוס עמאק
איך לעזאזל עובר יכול לגדול לילד עם שערות וציפורניים בתוך בן?! |
|
|
| Hell_Copter |
נו יאללה טוב אם אתם כל כך רוצים אני יסגור :D
גילי... לא פתח לי את הלינק שלך...
יענו פתח אבל לא היה כתוב כלום
אה ואורן...
מוזר... אתה!!!!
מה אתה רותה להדיין על נושאים כאלה?!?!?! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
מוזר...הלינקים של היום |
הבנתי למה זה לא פתח לי את שלך...
הוספת איזה פסיק שם
אז אתה המוזר מביננו#@$@#%$#%
קיצר...
פשוט אין מילים :p |
|
|
| Rising |
| סיירתי לי בוואלה והליקנ קיפץ לו מול העיניים שלי... אז החלטתי לשתף אותכם ואז ראיתי ההודעה קצרה מדיי אז הוספתי סקר :wtf: |
|
|
| Segev |
אתם שמים לב אבל איפה זה היה?!?!?
בקזחסטן אצל הערבים האלה... אין לדעת מה קורה איתם
אבל בטח איזה גילוי עריות.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Segev
אתם שמים לב אבל איפה זה היה?!?!?
בקזחסטן אצל הערבים האלה... אין לדעת מה קורה איתם
אבל בטח איזה גילוי עריות.. |
צעיר...
קזחסטן זה לא ממש ערבים
זה חלק מברית המועצות לשעבר לידיעתך... :rolleyes: |
|
|
| Segev |
צעיר הופה איזה מילה הזכרת לי איזה אחד שהוא עכשיו התגייס וקרוא לנו צעירים
:D
אבל טוב לדעת שזה לא ערבים... |
|
|
|
|