return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
OMG Wat was Awakenings PHATT!!!!
View this Thread in Original format
Bellie
Zoooo hey!!.Ben net eindelijk wakker.Wat was dit feest zwaar bruut.Dit was mn allereerste awakenings en heb er nu al spijt van dat ik de westergasfabriek periode niet heb megemaakt.Maar ja in ieder geval een van de bruutste avonden ooit gehad.Dj Rush was AMAZING!! Wat een knaller was dat.Voor iedereen die van echte techno houdt en nog nooit naar awakenings is geweest......GAAN!!!!Btw zijn er nog mensen geweest???
Tot volgende week op I LOVE TRANCE (Lexion) & TRANCE NATION (Hemkade) :D


GREETZ!!!
Miss Proximus
hmmm....uit beleefdheid zal ik dan toch maar ff reageren: ..... (stilte haha)
dus het was vet? Beter! Ik vind het gewoon asociaal dat je dat hebt volgehouden....hoeveel nellip? lol was Cold er ook? en die gast met die rooie kleren aan op Qlimax? (hoe heet ie ook alweer...)
dus nu nog 4 nachtjes slapen....... o how I envy you! :D
IK WIL OOK WEER NAAR ZOVEEL FEESTEN!!!!!!!!!!!!!! :( stomme verantwoordelijkheden.......
Akira
quote:
Originally posted by Bellie
Zoooo hey!!.Ben net eindelijk wakker.Wat was dit feest zwaar bruut.Dit was mn allereerste awakenings en heb er nu al spijt van dat ik de westergasfabriek periode niet heb megemaakt.Maar ja in ieder geval een van de bruutste avonden ooit gehad.Dj Rush was AMAZING!! Wat een knaller was dat.Voor iedereen die van echte techno houdt en nog nooit naar awakenings is geweest......GAAN!!!!Btw zijn er nog mensen geweest???
Tot volgende week op I LOVE TRANCE (Lexion) & TRANCE NATION (Hemkade) :D

GREETZ!!!


Ja ja Ik ben ook es op awakenings geweest en dat was toen in de westergas waar twee doden waren gevallen...en waar sven vath echt het dak er af blies....Zelfs ik als niet techno fan heb daar als een beest lopen Stampen.

Ja en ik zie je inderdaad bij I LOVE TRANCE :D:D:D
Cold
quote:
Originally posted by Miss Proximus
was Cold er ook?



Uhmm nee ik was er niet, ik heb zo ongeveer 3 dagen nodig om te herstellen van zo'n avond als qlimax.... :D

Btw..Bellie je bent echt gestoord...je gaat je dinsdag zeker ziekmelden!;)


Laters
M5
haha BELLIE !!

mooi man ...gewoon twee dagen achtereen vol uit je dak !!! dat trek ik echt niet, want ik zit hier met verschrikkelijke spierpijn !! :(

Wow je bent echt een partybeest he ;)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Miss Proximus
en die gast met die rooie kleren aan op Qlimax? (hoe heet ie ook alweer...)


Die gasr heb ik ook nog gesproken, had ie een bril op ( EEN GEWONE...)

MZZLs
Bellie
quote:
Originally posted by Miss Proximus
dus het was vet? Beter! Ik vind het gewoon asociaal dat je dat hebt volgehouden....hoeveel nellip? lol was Cold er ook? en die gast met die rooie kleren aan op Qlimax? (hoe heet ie ook alweer...)


Nee ik was met niemand van die gasten die op Qlimax waren....allemaal mietjes :D :D :D..En die vriend van me in het rood heet michel ;)


GREETZ!!
Bellie
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Die gasr heb ik ook nog gesproken, had ie een bril op ( EEN GEWONE...)

MZZLs


Nee hij heeft geen bril.Hij had een rode blouche aan met een witte print erop en een rode broek.Zn haar had ie ook een beetje rood gespoten...

GREETZ!!
!_PeTrUs_!
Oh, zal wel...Ik had een giga praatkick en geen giga stuiter kick (jammer, maar helaas)die avond, dus volgens mij heb ik met iedereen gesproken op die avond LOL... Met Picotto stond ik op de ophoging in het midden. Met een paar lui die Aussies aan hadden...

quote:
Originally posted by Bellie


Nee hij heeft geen bril.Hij had een rode blouche aan met een witte print erop en een rode broek.Zn haar had ie ook een beetje rood gespoten...

GREETZ!!
Jukx
quote:
Originally posted by Bellie
Zoooo hey!!.Ben net eindelijk wakker.Wat was dit feest zwaar bruut.Dit was mn allereerste awakenings en heb er nu al spijt van dat ik de westergasfabriek periode niet heb megemaakt.Maar ja in ieder geval een van de bruutste avonden ooit gehad.Dj Rush was AMAZING!! Wat een knaller was dat.Voor iedereen die van echte techno houdt en nog nooit naar awakenings is geweest......GAAN!!!!Btw zijn er nog mensen geweest???
Tot volgende week op I LOVE TRANCE (Lexion) & TRANCE NATION (Hemkade) :D


GREETZ!!!


Westergas-fabriek is alweer bijna open!!!! Hoorde van iemand dat er vrijdag al een feest is gehouden.... de volgende Awakenings is ook weer in de Westergas.
Ja over DJ Rush heb ik ook hele goeie verhalen gehoord altijd!!! Hij staat bekend als een dj die wel van flink knallen houdt!! (hij staat niet voor niets onder contract bij Miss Djax' label! :D)

Bellie
Ik heb hier de set van Dj Jerome @ Awakenings.Dus van afgelopen zondag.

tjek maar.lekker setje hoor.

http://www.djjerome.com/sounds/Jero..._03.06.2001.mp3 <---part 1

http://www.djjerome.com/sounds/Jero...06.2001_(2).mp3 <---part 2

GREETZ!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement