return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
טרד מסיבות סיום בית הספר...
View this Thread in Original format
fishfish
מה המצב חבר'ס?
לא הייתי הרבה זמן כי אנחנו בחזרות מטורפות למסיבת הסיום שלנו...
אתמול סיימנו את החזרות והיום הרצנו פעמיים את ההצגה לפני ילדי בית הספר - היה אדיר!

נושא ההצגה הוא איבוד הדמיון וחיפוש שלנו התלמידים אחר הזכרון.
אני מופיע בריקוד הזוגות.

מה אתם עושים בבית הספר שלכם?
DjChook
ואלה אצלנו אין לי מושג מה נסגר
בראסמי כל שנה יש טקסים ממש יפים

אבל הרכז שכבה שלנו לא נראה לי עושה עם זה כלום השנה

צריך באמת לברר
GLoBaL-MUZiK
ask 0drori
הוא הרוח החייה היחידה בביצפר הקודם שלי, היחיד שמסוגל להרים מסיבה נורמלית, כמה שאני שונא את הבן אדם הוא כישרוני
-CosmicFire-
אצלנו עושים טקס דפוק ישר אחר כך הולכים לקאנטרי שוחים עד 2-3ככה ואז אומרים לנו לצאת :}
חבל שלא אומרים לי לתקלט שם :}}
Hell_Copter
יש אצלנו איזה משהו...
אבל אין לי מושג מה עושים

אני רק יודע שמזכירים את השם שלי באיזה קטע במופע... :)
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני רק יודע שמזכירים את השם שלי באיזה קטע במופע... :)


פשש אני רואה שאתה עוקב הרבה אחרי החזרות
Sniper
מממממ אצלנו יש תטקס הרגיל ואחרי זה הצגה שהשחקנים הם תלמידים מין הסתם וזה צריך להיות משו ענק ביותר כאילו ממש משקיעים אצלנו על טקסי סוף שנה
בעיקרון אני ככל הניראה בעזרת השםםם ינחה את כל הטקס:P

חיחיחי

מממ אחרי זה יהיה לנו איזה מסיבה סגורה שאני עדיין לא יודע איפה
אבל אני צריך להתחיל לברר מה הולך שם:P
DjChook
לנו יש נשף סיום
Tarantula
לנו יש קודם מסיבה קטנה כיתתית עם ההורים..
אחרי זה הצגת ענק בהשתתפות רוב הבית ספר, עם לא כולם:rolleyes:
ועם מגמת התאטרון המוכשרת שלו אני בטוחה שיצא מזה מדהים
ואחרי זה יש יענו קראו לזה אפטר פרטי
שזה יהיה בבית מלון
קיצר השקעה חבל על הזמן:D
אבל הקטע שעדיין לא התחלנו בחזרות וזה מטריף אותי, מתי נתחיל כבר!$!
:whip: :( :rolleyes:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
פשש אני רואה שאתה עוקב הרבה אחרי החזרות


מה פתאום...
פשוט חברים שלי באו אליי ואמרו לי את זה
כי יענו אני בכיתת ספורט והרוב זה כדורסלנים שם...
ומדברים על אחד שיענו בא לבית ספר ואומרים לו שהוא יהיה ב יב 1...
אז הוא אומר אבל כולם כדורסלנים שם...
אז בהצגה הם עושים מה הוא כדורסלן...? יענו עליי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement