|
מאיפה? מאיפה?
|
View this Thread in Original format
| DJentlman |
כל השירים והטרקים ושאר הדברים שאתם ממליצים
פה , מאיפה אני אמור להשיג את זה?
מהחנויות מקאזה ודומותיה?
מאיפה?
(פשוט אין לי קזה עד החיבור החדש אז אני מקווה שזה לא מהתוכנות שיתוף קבצים) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אתה פה כבר יותר משנה הרי, אז איך זה שלא שמת לב להאב שכולם מדברים עליו פה
??
:rolleyes:
emc hub
אפשר להשיג שם את כל הדברים הנחמדים |
|
|
| DJentlman |
האמת ששמעתי עליו , אבל לא בדקתי לעומק
כי כמו קאזה וכל אלה אני לא יכול להתחבר לדברים האלה , אז לא הייתי בטוח,
לא נורא , חיבור חדש שבוע הבא בתקווה יגיע כבר,:nervous: |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
יש איזה סיבה למה החיבור שלך לא מצליח להכנס לתוכנות האלה??
כי בדירקט קונקט אתה יכול להיכנס תמיד ב
passive mode
ולי כשהיה לי חיבור עם פיירוול מובנה שלא יכלתי כשלא יכלתי להיכנס לקזה ולכל האלה הדירקט קונקט עבד לי מצויין. |
|
|
| DJentlman |
כן, בגלל ה FIREWALL
מלא פורטים סגורים לי וזה לא תלוי בי
אני לא יכול לפתוח אותם :( :( |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אהה וואלה אז יש לך אותה בעיה כמו שהיה לי
אתה יכול בכיף להתחבר לדירקט קונקט בפאסיב מוד
:D |
|
|
| DJentlman |
הרגע ניסיתי ,
סתם לבדוק ת PUBLIC וקיבלתי
:"could not get public..."
:( |
|
|
| DjChook |
זה לא משנה
כל עוד אתה ב
PASSIVE
הכל אמור לעבוד |
|
|
| DJentlman |
כנראה אתם לא מבינים את עוצמת החסימות
ששמו לי בחיבור הזה ..........
;( |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by DJentlman
כנראה אתם לא מבינים את עוצמת החסימות
ששמו לי בחיבור הזה ..........
;( |
אני יכול להבין אותך אחי, גם לי הייתה אותה בעיה והחלפתי ל
ADSL
ועכשיו הכל אחלה, חוצמיזה שאתה יכול להעזר בחברים טובים, שאם הם מספקים טובים הם יפנקו אותך במוזיקה...אמן יעבוד לך אם החיבור החדש
אני מחזיק לך אצבעות |
|
|
| Sniper |
אם תרוצה משו שלח לי הודעה באי סי קיו
אני ישלח לך בכיף |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Sniper
אם תרוצה משו שלח לי הודעה באי סי קיו
אני ישלח לך בכיף |
כנ''ל אחי
45997550
תרגיש חופשייי |
|
|
|
|