return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מאיפה? מאיפה?
View this Thread in Original format
DJentlman
כל השירים והטרקים ושאר הדברים שאתם ממליצים
פה , מאיפה אני אמור להשיג את זה?
מהחנויות מקאזה ודומותיה?
מאיפה?
(פשוט אין לי קזה עד החיבור החדש אז אני מקווה שזה לא מהתוכנות שיתוף קבצים)
DJ-Kreing^^
אתה פה כבר יותר משנה הרי, אז איך זה שלא שמת לב להאב שכולם מדברים עליו פה
??
:rolleyes:

emc hub

אפשר להשיג שם את כל הדברים הנחמדים
DJentlman
האמת ששמעתי עליו , אבל לא בדקתי לעומק

כי כמו קאזה וכל אלה אני לא יכול להתחבר לדברים האלה , אז לא הייתי בטוח,
לא נורא , חיבור חדש שבוע הבא בתקווה יגיע כבר,:nervous:
DJ-Kreing^^
יש איזה סיבה למה החיבור שלך לא מצליח להכנס לתוכנות האלה??

כי בדירקט קונקט אתה יכול להיכנס תמיד ב
passive mode

ולי כשהיה לי חיבור עם פיירוול מובנה שלא יכלתי כשלא יכלתי להיכנס לקזה ולכל האלה הדירקט קונקט עבד לי מצויין.
DJentlman
כן, בגלל ה FIREWALL
מלא פורטים סגורים לי וזה לא תלוי בי
אני לא יכול לפתוח אותם :( :(
DJ-Kreing^^
אהה וואלה אז יש לך אותה בעיה כמו שהיה לי
אתה יכול בכיף להתחבר לדירקט קונקט בפאסיב מוד
:D
DJentlman
הרגע ניסיתי ,
סתם לבדוק ת PUBLIC וקיבלתי
:"could not get public..."
:(
DjChook
זה לא משנה
כל עוד אתה ב
PASSIVE
הכל אמור לעבוד
DJentlman
כנראה אתם לא מבינים את עוצמת החסימות
ששמו לי בחיבור הזה ..........
;(
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by DJentlman
כנראה אתם לא מבינים את עוצמת החסימות
ששמו לי בחיבור הזה ..........
;(


אני יכול להבין אותך אחי, גם לי הייתה אותה בעיה והחלפתי ל
ADSL
ועכשיו הכל אחלה, חוצמיזה שאתה יכול להעזר בחברים טובים, שאם הם מספקים טובים הם יפנקו אותך במוזיקה...אמן יעבוד לך אם החיבור החדש
אני מחזיק לך אצבעות

Sniper
אם תרוצה משו שלח לי הודעה באי סי קיו
אני ישלח לך בכיף
itamarsan
quote:
Originally posted by Sniper
אם תרוצה משו שלח לי הודעה באי סי קיו
אני ישלח לך בכיף

כנ''ל אחי
45997550
תרגיש חופשייי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement