return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
steve,ferrycorsten,kidviscious,reveal.jpg (pg. 2)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by robstar PS: Steve med Lojden! När kommer filmen? :) :) :)
Ja du..................................


Det är ju så att ett bandhar försvunnit på ett eller annat vis... jag har fler vittnen som har sett mig låsa just det bandet och stoppat undan det så hur fan det har kommit bort vet jag inte....

Jag har ändå en del film under just Ferrys set när jag står med han i båset....

Jag har haft en hel del ångest av just detta och hoppas att nån människa dyker upp å säger att "Jag hitta ditt band som jag snodde...."

[edit] måste bara visa ett till kort jag har fått

http://medlem.spray.se/djstevie/steve&ferry.jpg
mindshooter
fan va kul grabbar....att ni fick träffa honom och att han verkar så skön...riktigt kul att höra..honom vill jag verkligen träffa :) han får lära sig svenska och börja hänga här!
zamson
nice going boys ;) steve.. gå berserka efter bandet!
cviper
Kul å läsa. Corsten verkar ju riktigt schysst också, med fötterna på marken och allt.
robstar
Tråkigt å höra Steve. :/
Hoppas du får tillbaka bandet!!
lonne
Fyfan vad ni måste ha haft kul grabbar ! Tillskillad från resten av svenska folket, var jag tvungen att jobba hela valborgshelgen.:whip: :whip:
Glorie
men f*n vilken härlig bild:eek: :D :) :rolleyes: :eyes: :eyespop: :crazy: :tongue2 ;)
nosfea
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det var kul....

Undrade vem den andra killen va...
Ferry sa typ... ja de e bara en kompis...

tjena vad heter du.... Kid Viscious sa han.... så cooolt :gsmile:


kid vicious är en dj
lyssnar just ny på ett liveset med honom liknar mycket ferry corsten trance,
kid_vicious_-_ministry_of_sound_session-04-25-2003
nosfea
hahah jag hämtade ferry & han polare på finska flygplatsen, och då var han GRYMT sliten & trött, det var ju queensday dagen innan, så han berättade att han har kört 2 set hela natten till kl 07.00 men skitsamma sa jag, berätta att jag själv hade inte sovit hela natten så jag var nog lika sliten som honom.

:D :D
SWE_TRANCE
Riktigt rolig läsning här, Ferry verkar vara en sån skön kille som jag har trott.. :)

Steve: Jävligt surt om det är någon idiot som har stulit ditt band :whip:

Glorie
quote:
Originally posted by nosfea
hahah jag hämtade ferry & han polare på finska flygplatsen,


oj oj va folk har träffat lassie :)
reveal
quote:
Originally posted by nosfea
kid vicious är en dj
lyssnar just ny på ett liveset med honom liknar mycket ferry corsten trance,
kid_vicious_-_ministry_of_sound_session-04-25-2003


jo vi vet, därav steves "så coolt :gsmile: " ;)

vicious har gjort många sköna låtar
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement