|
Something iv made...
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
סתם איזה קטע שעבדתי עליו בימים האחרונים
והעלתי אותה כבר למקום טוב, אז חשבתי למה לא לשתף אותכם
:o
אפשר להוריד מכאן
אז מה אתם חושבים?
:rolleyes: |
|
|
| Flotser |
אה זה מה ששלחת לי אז
:)
אמרתי לך יצא סבבה,
תמשיך לעבוד על זה אבל
:crazy: |
|
|
| Sniper |
יש כבוד אחי:P
תמשיך לפתח תקטע |
|
|
| -CosmicFire- |
אחי אם תוציא מזה טראק שלם
אני מבטיח לך שזה יהיה תותח...
תפתח את זה ותאמין לי שאני ידאג שהרבה ישמעו את זה |
|
|
|
|