|
היינקן סאנדאנס
|
View this Thread in Original format
| hangover |
יש מרקו וי ביום חמישי הבא
מישהו יודע לאיזה גילאים זה?
מתחשק לי לקפוץ לאילת |
|
|
| Black-Dragon |
| אחי בן כמה אתה? |
|
|
| hangover |
| 24 עוד שלושה שבועות |
|
|
| itamarsan |
אמממ בוא נגיד ככה
22 פלוס זה יהיה בחוף הדקל ובחוווה
משהו בן זונה הולך להיות וזה נע בן 100-150
אז עם זה מתאים לכיס שלך סבה אחי תהנה |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by hangover
24 עוד שלושה שבועות |
:rolleyes:
סע סע סע סע סע סע !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| hangover |
| אם זה 22+ אז אני נוסע |
|
|
| Hell_Copter |
מניאק...
קודם ארמין ועכשיו זה...
לא נמאס לך לבאס את כולנו? :) |
|
|
| -CosmicFire- |
| איזה בעסה שרק עוד 8שנים אני יוכל להכנס לשם:( |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
איזה בעסה שרק עוד 8שנים אני יוכל להכנס לשם:( |
חחחח
לארמין כבר יהיו נכדים :stongue: |
|
|
| hangover |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מניאק...
קודם ארמין ועכשיו זה...
לא נמאס לך לבאס את כולנו? :) |
חה חה... מצטער. למה אתה לא הולך בגלל המרחק? בגלל הגיל?
תאמין לי גם לי יש הרבה סיבות לקנא בכם. הולכים כל יום לבצפר לכמה שעות ואח"כ חוזרים הביתה וכל היום פנוי. אפשר לשבת לקשקש במחשב וכו'.
חוצמיזה אם זה מנחם אותכם, הזמן עובר נורא מהר בתקופה הזאת. אני מרגיש כאילו רק אתמול עמדתי בכניסה של אלנבי 58 מחכה איזה חצי שעה עד שיעשו טובה ויכניסו אותי - ועוד ביום של מסיבת חיילים...
:clown: |
|
|
| Ariels |
וואלה,
הצבא שורף לך 3 שנים בלי שאתה שם לב...והופ הופ טרללה
גדלתי ב30 שנה |
|
|
| Sniper |
אחי תסע!!!!!1
בלי לחשוב ביכלללל
תספר לנו חוויות |
|
|
|
|