return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
היינקן סאנדאנס
View this Thread in Original format
hangover
יש מרקו וי ביום חמישי הבא
מישהו יודע לאיזה גילאים זה?
מתחשק לי לקפוץ לאילת
Black-Dragon
אחי בן כמה אתה?
hangover
24 עוד שלושה שבועות
itamarsan
אמממ בוא נגיד ככה
22 פלוס זה יהיה בחוף הדקל ובחוווה
משהו בן זונה הולך להיות וזה נע בן 100-150
אז עם זה מתאים לכיס שלך סבה אחי תהנה
Flotser
quote:
Originally posted by hangover
24 עוד שלושה שבועות


:rolleyes:

סע סע סע סע סע סע !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:eyes: :eyes: :eyes:
hangover
אם זה 22+ אז אני נוסע
Hell_Copter
מניאק...
קודם ארמין ועכשיו זה...
לא נמאס לך לבאס את כולנו? :)
-CosmicFire-
איזה בעסה שרק עוד 8שנים אני יוכל להכנס לשם:(
Flotser
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
איזה בעסה שרק עוד 8שנים אני יוכל להכנס לשם:(


חחחח
לארמין כבר יהיו נכדים :stongue:
hangover
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מניאק...
קודם ארמין ועכשיו זה...
לא נמאס לך לבאס את כולנו? :)



חה חה... מצטער. למה אתה לא הולך בגלל המרחק? בגלל הגיל?
תאמין לי גם לי יש הרבה סיבות לקנא בכם. הולכים כל יום לבצפר לכמה שעות ואח"כ חוזרים הביתה וכל היום פנוי. אפשר לשבת לקשקש במחשב וכו'.

חוצמיזה אם זה מנחם אותכם, הזמן עובר נורא מהר בתקופה הזאת. אני מרגיש כאילו רק אתמול עמדתי בכניסה של אלנבי 58 מחכה איזה חצי שעה עד שיעשו טובה ויכניסו אותי - ועוד ביום של מסיבת חיילים...
:clown:

Ariels
וואלה,
הצבא שורף לך 3 שנים בלי שאתה שם לב...והופ הופ טרללה
גדלתי ב30 שנה
Sniper
אחי תסע!!!!!1
בלי לחשוב ביכלללל
תספר לנו חוויות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement