return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
?!כמה טיפשים אנשים יכולים להיות
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
:אנשים לא כלכך חכמים בימינו מסתבר
יש לי חבר שממש דומה לי שזה מפחיד, הו גם גבוה בלונדיני כזה ומלא משוכנעים שאנחנו אחים!!!

אקיצר הייתי אתמול בארקפה ויש לנו קטע שמתי ששואלים אותנו אם אנחנו אחים אנחנו אומרים שכן ושאני גדול ממנו ב4 חודשים!!!

!אקיצור המלצר היה חייב לשאול ואני פשוט הייתי חייב לענות
אז הוא שאל אם אנחנו תאומים ואמרתי שכן ושאני גדול ממנו ב4 חודשים והוא לא קלט ושאל אם זה עדיין נחשב תאומים ואז חבר שלי אומר לו כזה כן זה נס רפואי!!!

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ופעם הצלחנו למשוך את זה על איזה 3 בנות פרחות מפגרות כאלה, זה קורע כל פעם מחדש!!!
:haha: :haha: :haha: :haha:
Sniper
L:stongue: L
באמת כמה טיפשים יכולים להיות?!@
#
BlueHawk
חחחחח.... נס רפואי...
אולי קראתי עליכם בשיאי גינס :)
KrazyDJs
חחחחחחחחחחחחחחחחח
מקרה זה מראה שלא חסרים מטומטמים אצלנו בארץ...
oDrori
חחחחח איזה טמבל... אחים בכלל לא יכולים להיות בהפרש גילאים של 4 חודשים
:P
Flotser
זה שאתם קטני אמונה לא אומר שהוא מפגר

אלי אם מישהי בהריון עושה כפיפות בטן אחד יכול לצאת בטעות
DjChook
quote:
Originally posted by Flotser

אלי אם מישהי בהריון עושה כפיפות בטן אחד יכול לצאת בטעות


:nervous:
Flotser
quote:
Originally posted by DjChook
:nervous:


אם אני חושב על זה שוב,
יכול להיות, כאילו יכול להיות, לא שזה בטוח
אבל באמת שקרה מה שאמרתי קודם, ואז חוץ מזה גם הפרידו ביניכם בילדות
ובעצם זה אח תאום שלך
שאחד ממכם יצא 4 חודשים קודם, שוב בצורה שהסברתי מקודם וחן אישר
Hell_Copter
אולי הוא פג :D
DjChook
אולי הוא פאג

Flotser
אולי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
אולי


אולי תרקוד איתי...
אולי, אולי, אולי תרקוד איתי... :wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement