|
?!כמה טיפשים אנשים יכולים להיות
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
:אנשים לא כלכך חכמים בימינו מסתבר
יש לי חבר שממש דומה לי שזה מפחיד, הו גם גבוה בלונדיני כזה ומלא משוכנעים שאנחנו אחים!!!
אקיצר הייתי אתמול בארקפה ויש לנו קטע שמתי ששואלים אותנו אם אנחנו אחים אנחנו אומרים שכן ושאני גדול ממנו ב4 חודשים!!!
!אקיצור המלצר היה חייב לשאול ואני פשוט הייתי חייב לענות
אז הוא שאל אם אנחנו תאומים ואמרתי שכן ושאני גדול ממנו ב4 חודשים והוא לא קלט ושאל אם זה עדיין נחשב תאומים ואז חבר שלי אומר לו כזה כן זה נס רפואי!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ופעם הצלחנו למשוך את זה על איזה 3 בנות פרחות מפגרות כאלה, זה קורע כל פעם מחדש!!!
:haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Sniper |
L:stongue: L
באמת כמה טיפשים יכולים להיות?!@
# |
|
|
| BlueHawk |
חחחחח.... נס רפואי...
אולי קראתי עליכם בשיאי גינס :) |
|
|
| KrazyDJs |
חחחחחחחחחחחחחחחחח
מקרה זה מראה שלא חסרים מטומטמים אצלנו בארץ... |
|
|
| oDrori |
חחחחח איזה טמבל... אחים בכלל לא יכולים להיות בהפרש גילאים של 4 חודשים
:P |
|
|
| Flotser |
זה שאתם קטני אמונה לא אומר שהוא מפגר
אלי אם מישהי בהריון עושה כפיפות בטן אחד יכול לצאת בטעות |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Flotser
אלי אם מישהי בהריון עושה כפיפות בטן אחד יכול לצאת בטעות |
:nervous: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
:nervous: |
אם אני חושב על זה שוב,
יכול להיות, כאילו יכול להיות, לא שזה בטוח
אבל באמת שקרה מה שאמרתי קודם, ואז חוץ מזה גם הפרידו ביניכם בילדות
ובעצם זה אח תאום שלך
שאחד ממכם יצא 4 חודשים קודם, שוב בצורה שהסברתי מקודם וחן אישר |
|
|
| Hell_Copter |
| אולי הוא פג :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
אולי |
אולי תרקוד איתי...
אולי, אולי, אולי תרקוד איתי... :wtf: |
|
|
|
|