return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Emc
View this Thread in Original format
TrancE_GyLLe
äre fortfarande 24.156.241.250 som gäller för jag kommer inte in .. förut så kom jag in ibland.. men nu så får jag inte ens upp password rutan utan d står bara dissconnected typ efter 30 sec väntan efter jag har tryckt på connect knappen... äre bara jag eller har fler detta problem?????
NordLight
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
äre fortfarande 24.156.241.250 som gäller för jag kommer inte in .. förut så kom jag in ibland.. men nu så får jag inte ens upp password rutan utan d står bara dissconnected typ efter 30 sec väntan efter jag har tryckt på connect knappen... äre bara jag eller har fler detta problem?????


All info finns här:

EMC THREAD

Greetz
NordLight
Nicke


Välkommen till 2002 :stongue:
Treo
03 är det ju iofs..
TrancE_GyLLe
fattar noll???
NordLight
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
fattar noll???


me2
TrancE_GyLLe
aja.. hittade rätt ip nr nu.. tack nordlight!!!
WoberT
emc.arcobizz.com connectar jag till iaf.. =) står ju på hemsidan
TrancE_GyLLe
jo jag såg d.. tack iaf ...
zamson
jag reggade mig...men d e inte aktiverat vafan.. var några dar sen nu
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement