return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
scooter - weekend???
View this Thread in Original format
TrancE_GyLLe
den har inslag från en trance låt... VILKEN?? blir sepe om jag inte kommer på vilken d är!!!

//

GyLLe
P4z!
Push - Strange World (2000 Remake)
lonne
Jag vet faktiskt inte om det är så Scooter låten heter. Jag tror iaf,
att det är samma vi tänker på....där han har snott slingan från
Push-Strangeworld. Jag läste på Ivibes att M.I.K E. med all rätt blev asförbannad och det var prat om stämmning.
RebeL9
så jävla uppenbar låtstöld.
alltså kan nån inte bara skjuta de där Scooter?
Dioxys
hahahaha, såg videon till scooter - break it up igårkväll

vil ni veta vad vocalisten i scooter går för (ja, han sjunger också :haha: :stongue: ) ska ni lyssna :p


garranterat asgarv :haha:
Connector
Skulle vara ok om låten hette Push - Strange World (Scooters Wannabe Smurfhits Remix)... men men, så blev det inte. Sen hatar jag att scooter marknadsför sig själva som techno. Nu tror vartenda snorunge att de lyssnar på techno...

Scooter är ett skämt!
x-dream
Å jag som trodde att det var Push som hade snott låten....:D :D :D :D :D
TrancE_GyLLe
d trodde jag mä.. HAHA
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement